ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΓΩΝΩΝ

powered by Agones.gr - livescore

3 July, 2018 - 03:17

Categories: 

Λ.Τσιλίδης: Δεν είναι συγκυριακή η άνοδος της Ελλάδας στον τουρισμό

Δεν είναι συγκυριακή η άνοδος της Ελλάδας στον τουρισμό, επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξιδιωτικών Γραφείων (Fedhatta) Λύσανδρος Τσιλίδης σημειώνοντας ότι παρά το γεγονός, ότι όλες οι ανταγωνιστικές χώρες έχουν επιστρέψει σε θετικά πρόσημα, η χώρα μας εξακολουθεί να αυξάνει τα τουριστικά της μερίδια, οπότε και φέτος θα είναι πρωταθλήτρια. "Η Ελλάδα πλέον σταθεροποιήθηκε και οι ξένοι δεν έρχονται τυχαία. Η Ελλάδα είναι ένα ωραίο οικόπεδο και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τουριστικά", υπογραμμίζει ο κ. Τσιλίδης.

    Απαντώντας σε ερώτηση αν ο ελληνικός τουρισμός έχει "ταβάνι" στις αφίξεις, ο κ. Τσιλίδης τονίζει ότι η Ελλάδα "οροφή" δεν έχει... ωστόσο το διάστημα 17 Ιουλίου ως 20 Αυγούστου πράγματι οι υποδομές αγγίζουν "ταβάνι". Και εδώ ακριβώς αναδεικνύεται η σημασία της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, καθώς δεν γίνεται να χτιστούν για παράδειγμα 100 ξενοδοχεία μόνο και μόνο για τις επίμαχες 15 μέρες. Ο κ. Τσιλίδης εστιάζοντας στο ζήτημα του υπερ-τουρισμού έκανε λόγο και για ζήτημα συντονισμού των εσωτερικών μετακινήσεων που δημιουργεί το φαινόμενο του συνωστισμού σε πολλές περιοχές της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι από το Ηράκλειο κατευθύνονται στην Σαντορίνη για ημερήσια κρουαζιέρα περι τους 250.000 τουρίστες ετησίως, οι οποίοι ασφαλώς δεν έχουν κράτηση για δωμάτιο, ωστόσο, θα κινηθούν σε διαδρομές με τους ήδη επισκέπτες του νησιού.

    Την ίδια στιγμή, ο εγχώριος τουρισμός διορθώνει τις απώλειες των περασμένων ετών και όπως τονίζει ο κ. Τσιλίδης μπορεί σύντομα να επανέλθει στα μεγέθη των ετών 2010 και 2011. Στο σημείο αυτό ο κ. Τσιλίδης συμβουλεύει τους Ελληνες ταξιδιώτες να επισκέπτονται ταξιδιωτικά γραφεία προκειμένου να κλείσουν δωμάτια σε ξενοδοχεία σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Οπως εξηγεί τα ταξιδιωτικά γραφεία λειτουργούν όπως οι ξένοι διοργανωτές ταξιδίων και κλείνουν πολύ νωρίς τις κλίνες στα ξενοδοχεία που συνεργάζονται, πετυχαίνοντας ανταγωνιστικές τιμές για τους Ελληνες πελάτες. Την εφετεινή χρονιά σημαντικά αυξημένη καταγράφεται και η τάση να κλείνονται διακοπές με ιστιοπλοϊκά, με τον κ.Τσιλίδη να κάνει λόγο για επανάσταση στο μέτωπο. Σε κάθε περίπτωση το γιώτιγκ μπορεί να επεκτείνει τη σεζόν και να προσφέρει επιπλέον κλίνες στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, όπως αναφέρει.

πηγή amna.gr

olymbic idea