ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΓΩΝΩΝ

powered by Agones.gr - livescore
Κώστας Στουρνάρας

12 September, 2018 - 01:37

Categories: 

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την καθολική τηλεοπτική καλύψη, αύξηση τηλεθέασης …305% για το Epsilon TV και ο Ασπρόπυργος στο telesport.gr!

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας» από τη Βουλή, με το οποίο 411.000 πολίτες της χώρας αποκτούν πρόσβαση στα ελληνικά κανάλια.

 

Η δράση αφορά 3.500 «λευκές περιοχές» σε όλη την Ελλάδα, οι κάτοικοι των οποίων (164.000 νοικοκυριά) θα προμηθευτούν κουπόνι των 110 ευρώ, που θα εξαργυρώνουν στον πάροχο της επιλογής τους για την απόκτηση εξοπλισμού που θα τους εξασφαλίσει πρόσβαση στους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.

 

Ο προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στα 23 εκατ. ευρώ.

 

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ανέφερε σχετικά: «Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη. Συνολικά, 411.000 πολίτες, δηλαδή 164.000 νοικοκυριά, σε 3.500 οικισμούς, αποκτούν ξανά πρόσβαση στο τηλεοπτικό σήμα. Κάθε πολίτης έχει δικαίωμα στην Πληροφόρηση και τη Ψυχαγωγία. Έχει δικαίωμα πρόσβασης τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες τεχνολογίες. Αυτό το δικαίωμα το διασφαλίσαμε. Για εμάς δεν περισσεύει κανείς.

 

Θετική η υπερψήφιση του νομοσχεδίου από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΔΗΣΥ). Το επόμενο διάστημα, θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για τη ΔΗΣΥ ώστε να δείξει ποιες πολιτικές και με ποιο πρόσημο υποστηρίζει».

 

Ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, Βασίλης Μαγκλάρας, υπογράμμισε: «Η πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, που δίνει λύση σε ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας, εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο με διευρυμένη πλειοψηφία. Πρόκειται για ένα σχέδιο, για το οποίο εργάστηκαν πολλοί φορείς, μεταξύ των οποίων το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΕΤΤ) και το οποίο έτυχε διαβούλευσης με όλη την αγορά. Πλέον, 411.000 κάτοικοι “λευκών περιοχών” αποκτούν και πάλι πρόσβαση στο αυτονόητο αγαθό της Ενημέρωσης και της Ψυχαγωγίας. Αίρεται, έτσι, μια σημαντική αδικία, ο ψηφιακός αποκλεισμός για δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά, ενώ δίνεται η δυνατότητα στην Πολιτεία να διαδραματίσει τον αυτονόητο ρόλο της: την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης όλων των πολιτών σε βασικές υπηρεσίες και αγαθά».

Οι περιοχές που εντάσσονται στη δράση «Καθολική Τηλεοπτική Κάλυψη» φιλοξενούνται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://t.co/pCqtRbdEP7

Αύξηση τηλεθέασης …305% για το Epsilon TV

 

 

 

Σημαντική αύξηση στα ποσοστά τηλεθέασης, έως και 305,6%, έχει πετύχει το Epsilon TV σε διάστημα ενός έτους, καταφέρνοντας να κερδίσει ακόμα περισσότερους τηλεθεατές που το επιλέγουν πια τόσο για την ενημέρωσή τους όσο και για την ψυχαγωγία τους.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως αν συγκρίνει κανείς τον Αύγουστο του 2017 με τον Αύγουστο του 2018 θα παρατηρήσει εξαιρετικά σημαντικές διαφορές σε όλα τα κοινά. Πιο συγκεκριμένα ο τηλεοπτικός σταθμός Epsilon TV τον Αύγουστο του 2018 έφτασε στο μέσο όρο το 7,4% σημειώνοντας αύξηση 146,7% συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2017.

Ειδικότερα, στο δυναμικό κοινό 18-54 η αύξηση είναι ακόμα μεγαλύτερη αφού το φετινό Αύγουστο το κανάλι σημείωσε μέσο όρο 7,4% σημειώνοντας αύξηση 236,4%. Ο αντίστοιχος μέσος όρος του καναλιού τον Αύγουστο του 2017 έφτανε μόλις στο 2,2%. Σε αυτά τα επίπεδα κινήθηκε η διαφορά και στο γυναικείο αλλά και στο αντρικό κοινό 25-54 σημειώνοντας αύξηση κατά 185,2% και 305,6% αντίστοιχα.

Το πρόγραμμα του σταθμού τον τελευταίο χρόνο έχει εμπλουτιστεί με ξένες και ελληνικές ταινίες, Α‘ προβολές, πετυχημένες ξένες σειρές όπως το Criminal Minds, ελληνικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα, εκπομπές σάτιρας, έρευνας και φυσικά μεγάλα αθλητικά γεγονότα και ζωντανές μεταδόσεις ποδοσφαιρικών αγώνων. Σημαντική είναι και η αναβάθμιση του ενημερωτικού τομέα με περισσότερες ενημερωτικές εκπομπές, με περισσότερο χρόνο στα δελτία ειδήσεων και με όλο και περισσότερους τηλεθεατές να εμπιστεύονται το κανάλι για την ενημέρωσή τους.

H ΕΡΤ «γράφει ιστορία» στην 83η Δ.Ε.Θ   με την ΕΡΤ HYBRID και την ΕΡΤ3

 

 

Για πρώτη φορά στην ελληνική Τηλεόραση γίνεται μετάδοση ζωντανής εκπομπής μέσω της Υβριδικής Τηλεόρασης της ΕΡΤ.  Συγκεκριμένα, η εκπομπή της ΕΡΤ3 «Με το 3» με την Έλσα Ποιμενίδου, μεταδίδεται καθημερινά, από Δευτέρα ως Παρασκευή, από τις 16:30 έως τις 18:00, από το Περίπτερο 12, της 83ης Δ.Ε.Θ, όπου λειτουργεί το θεματικό πάρκο «Ψηφιακή Ελλάδα» του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

 

Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις νέες υπηρεσίες διαδραστικού και πολυμεσικού περιεχομένου και να δοκιμάσουν μια νέα εμπλουτισμένη εμπειρία θέασης που φέρνει τον τηλεθεατή στο επίκεντρο. Ανάμεσα στις δυνατότητες που παρέχονται είναι η επιλογή της κάμερας λήψης εικόνας και η επανάληψη στιγμιότυπων του προγράμματος ενώ η εκπομπή είναι σε εξέλιξη.

Νέα εικόνα ΣΚΑΪ

 

 

Χρώμα, ανανέωση, πρωτοπορία.

Ο ΣΚΑΙ αλλάζει και σας υποδέχεται στη νέα τηλεοπτική εποχή με design, trailers και χρώματα που τονίζουν με μοναδικό τρόπο την αισθητική της εικόνας του.

 

Νέο λογότυπο, εντελώς ανανεωμένο πακέτο γραφικών και 4 ID’s, ένα για κάθε ζώνη προγράμματος, εκφράζουν την είσοδό του σταθμού στη νέα εποχή.

 

Με έναν ιδιαίτερο και μοντέρνο γραμμικό σχεδιασμό το λογότυπο του ΣΚΑΙ εντυπωσιάζει και σηματοδοτεί την ανανέωση της ταυτότητας όλων των εταιρικών του σημάτων.

Πρωτοποριακή και η τοποθέτηση του λογότυπου στα δεξιά της οθόνης που βάζει άλλη μια σφραγίδα δυναμικής αλλαγής.

Για τις ανάγκες των σημάτων του σταθμού ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τον διαχωρισμό των διαφορετικών ζωνών προγράμματος, δίνοντας στην καθεμία έναν διακριτό χαρακτήρα με ειδικά ID’s και διαφορετικά γραφικά και χρώματα στα αντίστοιχα τρέιλερ.

Η έμφαση δίνεται στα όμορφα χρώματα και την τρισδιάστατη (3D) κίνηση της εικόνας.

 

Η Ενημέρωση αλλά και η Ψυχαγωγία «ανοίγουν» με νέες γραφιστικές προτάσεις που διαχωρίζουν τις ζώνες και εκφράζουν την πολυμορφία του νέου προγράμματος.

 

 

Επιλέξαμε την τεχνική του 3D Animation με έντονο χρώμα και μουσική ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις στο χώρο της εικόνας και του design.

Το project υλοποίησε η εταιρεία NOMINT, μια ομάδα ταλαντούχων Ελλήνων με έδρα την Μεγάλη Βρετανία με σημαντικούς πελάτες σε Ευρώπη και ΗΠΑ, που δέχτηκε με χαρά την πρόσκλησή μας να δουλέψει για το πρώτο ελληνικό κανάλι.

 

Τoν σχεδιασμό του πακέτου ανανέωσης (σήματα, trailers και ID’s) της νέας εικόνας του ΣΚΑΙ είχε η ομάδα Marketing του σταθμού.

 

 

Ο ΣΚΑΙ αλλάζει και βάζει χρώμα σε κάθε σελίδα του νέου του προγράμματος.

 

 

Δείτε τα νέα trailers του ΣΚΑΙ εδώ :

 

https://www.youtube.com/watch?v=8DzO7Hx-bOg

https://www.youtube.com/watch?v=n5YmdqDCg2U

https://www.youtube.com/watch?v=pZEIPvKHVV0

https://www.youtube.com/watch?v=oV9d1vUwO7E

 

 

Βρήκε συμβόλαιο για τα εντός έδρας ματς η Eνωση Πανασπροπυργιακού Δόξας στη Γ’ Εθνική

 

Tο ρητό “ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει” ακολουθούν κατά γράμμα η Eνωση Πανασπροπυργιακού Δόξας και το telesport.gr καθώς εξασφάλισε για δεύτερη συνεχόμενη αθλητική σεζόν (2018-19) τα δικαιώματα μετάδοσης των 13 εντός έδρας αγώνων της ομάδας από τη Δυτική Αττική στο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

 

Η Ένωση Πανασπροπυργιακού Δόξας κατάφερε την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο να δείξει σε όλους ότι όλα κρίνονται στο γήπεδο και όχι στη θεωρία. Βαφτισμένος από τους “ειδικούς” ως φαβορί για υποβιβασμό, όχι μόνο διέψευσε πανηγυρικά τα προγνωστικά, αλλά με τις εμφανίσεις του έδειξε ότι αξίζει και με το παραπάνω μια θέση στην κατηγορία, αν όχι ψηλότερα. Οι εννιά (9) τηλεοπτικές μεταδόσεις του telesport.gr με τις υπόλοιπες ομάδες του 6ου ομίλου παρουσίασαν υψηλή θέαση, με πάνω από 32.000 συνολικά views και περισσότερα από 600.000 συνολικά λεπτά θέασης!

 

Από το telesport.gr όλοι οι φίλοι του συλλόγου (αλλά και του καλού ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου γενικότερα) μπορείτε να παρακολουθήσετε και τους 13 εντός έδρας αγώνες της ομάδας, που φιλοδοξεί για μία ακόμα σεζόν να γίνει η έκπληξη του ομίλου και να πετύχει πολλά περισσότερα.

Tα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη!

-Ο Γενικός Γραμματέας του Κ.Κ.Ε Δημήτρης Κουτσούμπας είναι καλεσμένος της  εκπομπής «ΕπιΚοινωνία» της ΕΡΤ3 με τη Θεοδώρα Αυγέρη, την Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2018, στις 10 το πρωί...

 

-Τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ μαζί με επταμελές ορχηστρικό σύνολο, θα πραγματοποιήσουν συναυλία προς τιμήν του Αμερικανού συνθέτη και Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Chamber Music Hellas της Νέας Υόρκης, Lowell Liebermann στο Ζάππειο Μέγαρο, απόψε Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 21:00...


-Tο Shopping Star τερμάτισε πρώτο στους πίνακες της Nielsen με ποσοστό 20,9% στο σύνολο και 24,8% στο δυναμικό κοινό. 
Απέναντι, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στο "Μy style Rock" έκαναν πασαρέλα, την οποία παρακολούθησε το 11,6% των τηλεθεατών στο γενικό και το 13,4% στο δυναμικό κοινό...

-H πλευρά Αλαφούζου βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με το Attica TV για την εξαγορά του, προκειμένου να εκπέμπει και στην ελεύθερη τηλεόραση το ενημεωτικό ΣΚΑΙ24 και μόλις συμβεί αυτό, θα σημάνει ταυτόχρονα τον τερματισμό της συνεργασίας με το Action 24...


-Καλό βράδυ και εις αύριο τα σπουδαία!

Κ. Στουρνάρας

kostourn@yahoo.com

olymbic idea