ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΓΩΝΩΝ

powered by Agones.gr - livescore

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in _menu_load_objects() (line 571 of /home/postgame/public_html/includes/menu.inc).
Κώστας Στουρνάρας

2 November, 2022 - 02:14

Categories: 

Το One Channel της νέα εποχής, πρωτιές για MEGA, ΣΚΑΙ και στάση εργασίας στα ΜΜΕ!

Το One Channel περνάει σε νέα εποχή. Με πλήρες πρόγραμμα, ζωντανές ενημερωτικές εκπομπές και προτάσεις ψυχαγωγίας το OneChannel κάνει πρεμιέρα και στην ελεύθερητηλεόραση, σήμερα Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022, μέσα από τις συχνότητες της Digea.         Το κανάλι με την πιο ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο τα τελευταία 3,5 χρόνια και την ένταξη του στις πλατφόρμες της Nova και της Cosmote TV, ενισχύει την απήχησή του στους τηλεθεατές. Έγκυρη ενημέρωση από τα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές οι οποίες θα εστιάζουν ψύχραιμα και αντικειμενικά στα σημαντικά θέματα της επικαιρότητας, ψυχαγωγία με αγαπημένες σειρές, εκπομπές και ξένες ταινίες θα συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που θα απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Το ραντεβού με το ανανεωμένο One Channelέφτασε. Από Τρίτη 1 Νοεμβρίου, μέσα από τις συχνότητες της Digea, η νέα πρόταση έρχεται να αλλάξει τις τηλεοπτικές μας συνήθειες. Γιατί όλα ξεκινούν από το One Channel. Το One Channel στην ελεύθερη τηλεόραση μέσω Digea, στην στην ιστοσελίδα του σταθμού www.onetv.gr και μέσω της NOVA και της COSMOTE TV.         Γιουβέντους – Παρί Σεν Ζερμέν: Την Τετάρτη στις 2 Νοεμβρίου ζωντανά από το Mega      Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου, στις 22:00, το MEGA θα μεταδώσει ζωντανά το ντέρμπι αστέρων Γιουβέντους - Παρί Σεν Ζερμέν για το φινάλε της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League.Η Γιουβέντους χρειάζεται νίκη για να μην περιμένει το αποτέλεσμα της Μακάμπι Χάιφα και να συνεχίσει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και το UEFA Europa League, ενώ η Παρί Σεν Ζερμέν με την τριάδα Μέσι-Εμπαπέ-Νεϊμάρ σε τρελά κέφια, έχει στόχο να πάρει την πρωτιά του ομίλου από την Μπενφίκα. Τον αγώνα περιγράφει ο Αντώνης Κατσαρός. Αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης, θα παρακολουθήσουμε τα καλύτερα στιγμιότυπα και τις αναλύσεις από τους αγώνες που σφραγίζουν τα τελευταία εισιτήρια για την επόμενη φάση της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης. Ο Αντώνης Καρπετόπουλος και ο Μένιος Σακελλαρόπουλος σχολιάζουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο την προσπάθεια της Μίλαν να βρεθεί στους «16», την ποδοσφαιρική παράσταση της Ρεάλ Μαδρίτης και το θρίλερ με Λειψία και Σαχτάρ. Στο φινάλε της βραδιάς, στην Post-Game εκπομπή, παρουσιάζονται οι 16 ομάδες που θα συνεχίσουν στο δρόμο για τον τελικό της Κωνσταντινούπολης.       Το MEGA ήταν ο νικητής στους πίνακες τηλεθέασης και τον μήνα Οκτώβριο      Με ένα πλούσιο πρόγραμμα που μιλά στην καρδιά του τηλεθεατή: ψυχαγωγία για όλα τα γούστα, μυθοπλασία υψηλών απαιτήσεων και ενημέρωση στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, το MEGA διατήρησε την κυριαρχία του, για ακόμα έναν μήνα. Με 14,9% μέσο όρο στο σύνολο του κοινού, το MEGA παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης. Ταυτόχρονα, στην prime time, τη ζώνη υψηλού ανταγωνισμού, το MEGA επιβεβαίωσε τη δυναμική του πορεία, καταγράφοντας πρωτιά στο σύνολο του κοινού με ποσοστό 21,8% και αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό με μεγάλη διαφορά (ALPHA 17,1%, ANT1 9,2%, STAR 8%, ΣΚΑΪ 7,4%, ΕΡΤ1 4,9%, OPEN 4%). Τα προγράμματα που σημείωσαν πρωτιά τον Οκτώβριο είναι: «Κοινωνία Ώρα MEGA»: στην κορυφή της τηλεθέασης με 19,3% στο σύνολο του κοινού και 19,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 «Μεσημβρινό Δελτίο Ειδήσεων MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ»: στην πρώτη θέση του δυναμικού κοινού 18-54 με ποσοστό 12,2% «Live News»: κυριαρχία με 19,4% στο σύνολο του κοινού και 16,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 «The Chase»: στην πρώτη θέση με 15,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 «Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ»: πρώτο με 13,3% στο σύνολο του κοινού και 12,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 «Η γη της ελιάς»: επικράτησε του ανταγωνισμού με 28,4% στο σύνολο του κοινού και περισσότερους από 1,1 εκατομμύρια τηλεθεατές να την παρακολουθούν κάθε βράδυ. Η κάλυψη, γι’ ακόμα ένα μήνα, ξεπέρασε τους 2 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η σειρά σημείωσε μέσο όρο 19,1%. «Μαύρο Ρόδο»: απόλυτη πρωτιά με ποσοστό  23,8% στο σύνολο του κοινού και  18,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη της σειράς ξεπέρασε τους 1,7 εκατομμύρια  τηλεθεατές. «Maestro»: στην κορυφή με υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά κατέγραψε μέσο όρο 32% και στο σύνολο του κοινού 30,1%. Τα δύο πρώτα επεισόδια παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια τηλεθεατές με την κάλυψη να φτάνει σχεδόν τα 2,2 εκατομμύρια. «Φως στο Τούνελ»: κυρίαρχο σε όλα τα κοινά. Στο σύνολο του κοινού επικράτησε με 21,3% και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,9%. «MEGA Σαββατοκύριακο»: στην πρώτη θέση του δυναμικού κοινού 18-54 με μέσο όρο 13,4%.         Στην κορυφή τα δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ από τον Ιανουάριο έως και τον Οκτώβριο του 2022       Η δυναμική του ΣΚΑΪ στον τομέα της ενημέρωσης παραμένει αμείωτη και το τηλεοπτικό κοινό αποδεικνύει έμπρακτα κάθε μήνα την προτίμησή του στις εκπομπές και τα δελτία ειδήσεων του σταθμού που βρίσκονται σταθερά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης από την αρχή του 2022. 448.348 τηλεθεατές παρακολουθούν κατά μέσο όρο καθημερινά (Δευτ.-Κυρ.) το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΣΚΑΪ από τον Ιανουάριο έως και σήμερα με το δελτίο να βρίσκεται στην πρώτη θέση της τηλεθέασης το 2022 με ποσοστό 14% στο γενικό σύνολο του κοινού. Αυτή η προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού διατηρήθηκε και τον μήνα Οκτώβριο καθώς το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΣΚΑΪ με τη Σία Κοσιώνη τις καθημερινές και τον Γιάννη Παπαδόπουλο τα Σαββατοκύριακα, ήταν πρώτο στο σύνολο των τηλεθεατών με μέσο όρο 453.818 (13,2%). Αναλυτικά (Ιαν.-Οκτ.): ΣΚΑΪ 448.348 (14%), STAR 404.010 (12,7%), MEGA 401.861 (12,8%), ALPHA 382.475 (13,3%), ΑΝΤ1 331.731 (11,6%), OPEN 217.396 (7,4%), ΕΡΤ1 199.819 (5,1%). Κυρίαρχο είναι σε όλη τη διάρκεια του 2022 και το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με μέσο όρο 449.542 τηλεθεατές και ποσοστό 20,5% στο γενικό σύνολο του κοινού. Αυτές τις εντυπωσιακές επιδόσεις διατήρησε και τον Οκτώβριο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με την Εύα Αντωνοπούλου στην καθημερινή παρουσίαση και τους Μάρκο Δεϊμέζη και Λένα Φλυτζάνη τα Σαββατοκύριακα. Ειδικότερα, το μεσημβρινό δελτίο του ΣΚΑΪ παρακολούθησαν τον Οκτώβριο, κατά μέσο όρο, 405.806 τηλεθεατές (20,8%), ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Αναλυτικά (Ιαν.-Οκτ.): ΣΚΑΪ 449.542 (20,5%), ΑΝΤ1 264.012 (14,2%),  ALPHA 238.957 (11,3%), STAR 207.039 (8,8%), MEGA 206.447 (11,4%), ΕΡΤ1 200.152 (8,4%), OPEN 158.182 (8,1%).     ΠΡΩΤΟ ΤΟ «ΣΗΜΕΡΑ» – ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Σε μια άκρως ανταγωνιστική σεζόν οι ενημερωτικές εκπομπές του ΣΚΑΪ αποδεικνύουν πως έχουν τη δυναμική να βρίσκονται στην κορυφή της τηλεθέασης. Ξεκάθαρη προτίμηση στην εκπομπή «ΣΗΜΕΡΑ» με τον Δημήτρη Οικονόμου, τον Άκη Παυλόπουλο και τη Ντόρα Κουτροκόη έδειξε το τηλεοπτικό κοινό και τον Οκτώβριο διατηρώντας την στην πρώτη θέση της τηλεθέασης και ανεβάζοντας το ποσοστό στο 20,2% για το γενικό σύνολο του κοινού. Οι «ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ», Γιάννης Ντσούνος και Χρήστος Κούτρας, αποτελούν αγαπημένη συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού με ποσοστό 9,7% στο γενικό σύνολο του κοινού. Η πιο δυναμική «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» του Σαββατοκύριακου λέγεται από τον Γιώργο Αυτιά ο οποίος ήταν και τον Οκτώβριο σταθερά στην κορυφή με μέσο όρο στο γενικό σύνολο του κοινού 19,8% και 179.440 τηλεθεατές. Οι «ΔΕΚΑΤΙΑΝΟΙ» με τους Γιάννη Πιτταρά και Γιώργο Γρηγοριάδη  τα Σαββατοκύριακα συνέχισαν την επιτυχημένη τους πορεία τον Οκτώβριο με ποσοστό 11,1% στο γενικό σύνολο του κοινού.         Tα εν οίκω...      Τετράωρη στάση εργασίας την Τετάρτη για τη Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ       Τα Διοικητικά Συμβούλια των Ομοσπονδιών και των Συνεργαζομένων Ενώσεων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ, μετά την κήρυξη τετράωρης στάσης εργασίας από τα σωματεία, καλούν όλους τους συναδέλφους-ασφαλισμένους στον ΕΔΟΕΑΠ σε στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 της Τετάρτης 2 Nοεμβρίου 2022, ημέρα πραγματοποίησης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του ΕΔΟΕΑΠ, προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν όλοι στην κρίσιμη και σημαντική Συνέλευση του Ταμείου μας.Τα Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και των Συνεργαζομένων Ενώσεων υπογραμμίζουν εν μέσω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η υγειονομική αλλά και η ενεργειακή κρίση, με την επιδείνωση των καθημερινών προβλημάτων και της αβεβαιότητας για κάθε εργαζόμενο, τη σημασία της συλλογικής δύναμης και της μαζικής, δυναμικής συμμετοχής στη Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ, για την υπεράσπιση των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων.Συνεχίζουμε και Αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για τα εργασιακά και ασφαλιστικά μας δικαιώματα, στηρίζοντας την αυτονομία του ΕΔΟΕΑΠ.Στη στάση εργασίας συμμετέχουν όλοι οι συντάκτες, οι διοικητικοί υπάλληλοι και οι τεχνικοί που εργάζονται σε όλα τα ιδιωτικά, δημόσια και δημοτικά ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά), στην ΕΡΤ, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και στα Γραφεία Τύπου, προκειμένου να ασκήσουν το συνδικαλιστικό τους δικαίωμα. Υπενθυμίζεται ότι η συμμετοχή γίνεται εξ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο, μέσω τηλεδιάσκεψης (με συγκεκριμένο σύνδεσμο https://87399.choruscall.eu/links/EDOEAP-GS.html) . ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 στις 11:00 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ (Π.Ο.Ε.Σ.Υ)ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (Π.Ο.Σ.Π.Ε.Ρ.Τ.)ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΜΕ (Π.Ο.Ε.Π.ΤΥ.Μ.)ΕΝΩΣΙΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΘΗΝΩΝΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΘΗΝΩΝΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝENΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣΕΝΩΣΗ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡ ΕΛΛΑΔΟΣEΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ (ΕΤΕΡΜ-Θ)EΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΤΙΤΒΕ)EΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΤ ΑΕ ( Ε.Ε.ΕΡΤ )ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΤ ΑΕ ( ΠΑ.ΣΥ.ΜΗ.ΤΕ. )ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΡΤ ΑΕ ( Π.ΣΥ.Π.ΕΡΤ )ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΡΤ ΑΕ ( ΠΑ.ΣΥ.ΠΑ.ΤΕ.ΚΑΛ.)ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ & ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΜΕ      Οι θέσεις της ΕΣΗΕΑ επί του νομοσχεδίου για τα πνευματικά δικαιώματα     Η ΕΣΗΕΑ, με τη στήριξη της ΠΟΕΣΥ και όλων των δημοσιογραφικών ενώσεων της χώρας (ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣτεΕ και ΕΣΠΗΤ) κατέθεσε σήμερα στη σχετική πλατφόρμα τις θέσεις του δημοσιογραφικού κόσμου  επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Ενσωμάτωση: α) της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 για τον καθορισμό κανόνων σχετικά με την άσκηση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και των συγγενικών δικαιωμάτων που ισχύουν για ορισμένες επιγραμμικές μεταδόσεις ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών και αναμεταδόσεις τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών προγραμμάτων, και για την  τροποποίηση της Οδηγίας 93/83/ΕΟΚ του Συμβουλίου, β) της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/790 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα συγγενικά δικαιώματα στην ψηφιακή ενιαία αγορά και την τροποποίηση των Οδηγιών 96/9/ΕΚ και 2001/29/EK και γ) της Οδηγίας 2006/115/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 12ης Δεκεμβρίου 2006 σχετικά με το δικαίωμα εκμίσθωσης, το δικαίωμα δανεισμού και ορισμένα δικαιώματα συγγενικά προς την πνευματική ιδιοκτησία στον τομέα των προϊόντων της διάνοιας (κωδικοποίηση) – Ρυθμίσεις για την αναπαραγωγή πρόσθετου αντιτύπου από μη κερδοσκοπικές βιβλιοθήκες ή αρχεία, την εφαρμογή των Οδηγιών (ΕΕ) 789/2019, (ΕΕ) 790/2019 και 2016/115/ΕΚ και τη διευκρίνιση του πεδίου εφαρμογής της υποχρέωσης καταβολής εύλογης αμοιβής – Τροποποίηση ν. 2121/1993 και ν. 4481/2017», η Διαβούλευση του οποίου λήγει απόψε. Ακολουθεί το υπόμνημα: «1.  Στην παρ. 4 του άρθρ. 51Β του Ν. 2121 (εισάγεται με το άρθρ. 17 νομοσχεδίου)  εισάγεται το ανεκχώρητο του δικαιώματος για τους δημιουργούς- δημοσιογράφους. Θα πρέπει να προστεθεί όμως ότι η από μέρους των δημιουργών είσπραξη της αμοιβής γίνεται υποχρεωτικά από οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης. Περαιτέρω, δεν περιλαμβάνονται, και σωστά, οι εκδότες γιατί δεν παρίσταται ανάγκη ανάλογης προστασίας. Επειδή όμως ο νόμος εξαρτά το δικαίωμα των δημιουργών/δημοσιογράφων από το δικαίωμα των εκδοτών θα πρέπει να γίνει σαφές ότι δεν θα μπορούν οι εκδότες να αντιτάξουν στους δημοσιογράφους ότι έχουν εκχωρήσει το δικαίωμα τους σε άλλους τρίτους, εκτός Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης, και να πρέπει κατά συνέπεια οι Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης των δημοσιογράφων να τα αναζητήσουν από τρίτους. Ως εκ τούτου θα πρέπει να καταστεί σαφές ότι η τυχόν εκχώρηση ή άλλη επιβάρυνση του δικαιώματος του εκδότη δεν απαλλάσσει αυτόν από την υποχρέωση προς τους δημιουργούς-δημοσιογράφους. 2.Α. Όσον αφορά την παράγραφο 5 του άρθρου 51Β (εισάγεται με το άρθρο 17 νομοσχεδίου) θα ήταν ορθότερο και νομικά ασφαλέστερο τα κριτήρια της αμοιβής των εκδοτών να ορίζονται ευθέως εκ του νόμου προς αποφυγή αέναων δικαστικών διενέξεων που θα καθιστούσαν ανενεργή την εφαρμογή του. Κατά συνέπεια η παράγραφος 5 , όσον αφορά τα κριτήρια, αλλά και όσον αφορά την γνωμοδότηση (η οποία ορθότερο είναι να ανατεθεί στον Ο.Π.Ι.) και τον δικαστικό προσδιορισμό της αμοιβής θα πρέπει να διατυπωθεί ως εξής : «Τα κριτήρια σχετικά́ με την αμοιβή́ των εκδοτών από́ τους παρόχους υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας, είναι η διαδικτυακή́ επισκεψιμότητα των αντικειμένων προστασίας, τα έτη δραστηριοποίησης και το μερίδιο στην αγορά́ των παροχών υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας και των εκδοτών, ο αριθμός των δημοσιογράφων που απασχολούνται σε κάθε εκδότη, καθώς και τα οικονομικά́ οφέλη που προκύπτουν από́ τις δημοσιεύσεις και για τα δυο μέρη όσον αφορά́ την προβολή́ και τα διαφημιστικά́ έσοδα. Τα κριτήρια μπορεί να τροποποιούνται κατά καιρούς με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού. Μέχρι την 31η Μαρτίου εκάστου έτους κάθε ενδιαφερόμενο μέρος υποβάλλει έγγραφη αίτηση προς το άλλο την οποία κοινοποιεί στον ΟΠΙ για την έναρξη της διαπραγμάτευσης για τον προσδιορισμό του ύψους της αμοιβής για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος.  Αν εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από́ την υποβολή́ αίτησης για έναρξη της διαπραγμάτευσης από́ ένα από́ τα ενδιαφερόμενα μέρη, δεν επιτευχθεί́ συμφωνία για το ύψος της αμοιβής, κάθε μέρος μπορεί́ καταφύγει εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την άκαρπη πάροδο της προθεσμίας επίτευξης συμφωνίας κατά το παρόν άρθρο, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών το οποίο δικάζον με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων αποφασίζει για τον καθορισμό των αμοιβών με βάση τα ανωτέρω κριτήρια. Το αρμόδιο για τον προσωρινό́ και για τον οριστικό́ προσδιορισμό́ της αμοιβής Δικαστήριο δύναται, κατόπιν αιτήματος οποιουδήποτε διάδικου που μπορεί́ να υποβάλλεται και πριν από́ την ορισθείσα δικάσιμο κατά́ τη διαδικασία του άρθρου 691 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας: (α) να διατάσσει την προσκόμιση των αναγκαίων για τον προσδιορισμό́ της αμοιβής αποδεικτικών στοιχείων από́ τα μέρη και (β) να ρυθμίζει προσωρινά́ τη διατήρηση της ορατότητας του περιεχομένου των εκδοτών στα αποτελέσματα αναζήτησης των παρόχων και να εφαρμόζει αναλογικά τις διατάξεις του άρθρου 38 παρ. 3 του ν.3959/2011 περί ανταγωνισμού.  Η απόφαση του αρμοδίου δικαστηρίου προσβάλλεται εντός εξήντα (60) ημερών από την δημοσίευση της και χωρίς να απαιτείται επίδοση στους αντιδίκους, ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Αθηνών.  Σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία ανάμεσα στα μέρη σύμφωνα με το παρόν άρθρο και από την πάροδο της προθεσμίας των τριάντα ημερών διαπραγμάτευσης για την συμφωνία και μέχρι την έκδοση αμετάκλητης απόφασης, ισχύει και εφαρμόζεται η αμοιβή η οποία προσδιορίστηκε για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος.  Σε περίπτωση που τα μέρη επιτύχουν δικαστικό συμβιβασμό και σύμφωνα με τις αντίστοιχες διαδικασίες περατώνεται τυχόν εκκρεμής δίκη ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται.  Η καταβολή της αμοιβής στους εκδότες τύπου γίνεται από τους υπόχρεους παρόχους επιγραμμικών υπηρεσιών, εντός τριάντα (30) ημερών από την άκαρπη πάροδο της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών για την επίτευξη συμφωνία, οπότε και η απαίτηση των εκδοτών τύπου καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών για την υποβολή αίτησης για τον προσδιορισμό των αμοιβών ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών σύμφωνα με το παρόν άρθρο, ισχύει οριστικά η συμφωνία του προηγούμενου έτους. Σε περίπτωση που περισσότεροι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης εκπροσωπούν δημιουργούς έργων που έχουν ενσωματωθεί σε έκδοση τύπου, η κατανομή της αμοιβής σε αυτούς γίνεται ανάλογα με τον αριθμό δημιουργών έργων που έχουν ενσωματωθεί σε έκδοση τύπου που εκπροσωπούν. Η καταβολή του ποσοστού που αντιστοιχεί στους δημιουργούς έργων που έχουν ενσωματωθεί σε έκδοση τύπου γίνεται από τους εκδότες των εκδόσεων τύπου, εντός τριάντα (30) ημερών  από την καταβολή σε αυτούς εκ μέρους των παρόχων επιγραμμικών υπηρεσιών, οπότε και η απαίτηση των δικαιούχων έργων που έχουν ενσωματωθεί σε έκδοση τύπου καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή». Β. Εναλλακτικά αν δεν υιοθετηθούν τα ανωτέρω : (α)  Θα πρέπει να προβλεφθούν μόνο αποκλειστικές προθεσμίες για έκδοση κανονισμού και λοιπών αποφάσεων της ΕΕΤΤ (ή του ΟΠΙ) και για την υποβολή τυχόν υπομνημάτων. (β) αλλαγή εδαφίων της παρ. 5 : «Η Επιτροπή, προς τον σκοπό της αποτελεσματικής άσκησης της γνωμοδοτικής αρμοδιότητάς της, με απόφασή́ της ζητά́ από́ οποιοδήποτε από́ τα ενδιαφερόμενα μέρη να της παράσχει όλα τα αναγκαία οικονομικά́ στοιχεία για τον προσδιορισμό́ της ανωτέρω αμοιβής κατά́ τα κριτήρια που προβλέπονται στον Κανονισμό́ του πρώτου εδαφίου και να ρυθμίζει τη διατήρηση της ορατότητας του περιεχομένου των εκδοτών στα αποτελέσματα αναζήτησης των παρόχων έως την έκδοση της γνωμοδότησής της. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης προς τις αποφάσεις του προηγούμενου εδαφίου, η Επιτροπή́ εφαρμόζει αναλογικά τις διατάξεις του άρθρου 38, παρ. 3 του ν.3959/2011 περί ανταγωνισμού. Συμπερασματικά για όλη την διαδικασία της παραγράφου 5: (α)  Να καθορίζει ο νόμος κριτήρια τα οποία μπορεί κατά καιρούς να τροποποιούνται με απόφαση ΥΠΠΟ μετά από γνωμοδότηση (ΕΕΤΤ ή ΟΠΙ). (β)τα μέρη μέσα σε αποκλειστική προθεσμία που ορίζει ο νόμος συζητούν και καταλήγουν. (γ) Αν δεν καταλήξουν μέσα στην προθεσμία ισχύει η συμφωνία του προηγούμενου έτους μεταβατικά μέχρι την έκδοση απόφασης. (δ) Όποιο μέρος ενδιαφέρεται, εντός αποκλειστικής προθεσμίας, καταφεύγει στο δικαστήριο το οποίο με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων αποφασίζει. Προσοχή όμως: όχι με προσωρινή ρύθμιση κατάστασης και μετά με οριστική απόφαση αλλά απευθείας με απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την διαδικασία όμως των ασφαλιστικών μέτρων και έφεση στο Τριμελές Εφετείο.  Μέχρι όμως την τελεσιδικία ισχύει το (γ) και γίνεται διανομή με το (γ). Οπότε η τελεσίδικη απόφαση εν τέλει οδηγεί σε καταβολή διαφορών, κατά περίπτωση. Στην πράξη είναι ότι ισχύει τώρα στο άρθρο 18 του ν.2121/1993. 3.Το άρθρο 15Β που εισάγεται από το άρθρο 23 του σχεδίου αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 15Β Δικαίωμα ανάκλησης 1.Όταν ο δημιουργός έχει συνάψει αποκλειστική́ σύμβαση εκμετάλλευσης ή αποκλειστική́ άδεια εκμετάλλευσης ή σύμβαση μεταβίβασης των περιουσιακών του δικαιωμάτων επί έργου ή άλλου αντικειμένου προστασίας προς τον σκοπό́ της εκμετάλλευσης, έχει δικαίωμα να ανακαλέσει εν όλω ή εν μέρει τη σύμβαση ή την άδεια ή τη μεταβίβαση των δικαιωμάτων, ή να άρει τον αποκλειστικό́ χαρακτήρα της σύμβασης, όταν δεν λαμβάνει χώρα η εκμετάλλευση συνολικά του έργου αυτού́ ή μέρους των εξουσιών που απορρέουν από αυτό ή άλλου αντικειμένου προστασίας.2.Το δικαίωμα ανάκλησης ή άρσης του αποκλειστικού́ χαρακτήρα της σύμβασης της παρ. 1 μπορεί́ να ασκηθεί μόνο μετά την πάροδο εύλογου χρονικού́ διαστήματος από́ τη σύναψη της συμφωνίας για τη χορήγηση αποκλειστικής άδειας ή τη σύναψη αποκλειστικής σύμβασης ή τη σύμβαση μεταβίβασης των δικαιωμάτων. Ο δημιουργός ενημερώνει τον αντισυμβαλλόμενό́ του και ορίζει εύλογη προθεσμία, εντός της οποίας πρέπει να πραγματοποιηθεί́ η εκμετάλλευση των δικαιωμάτων που αποτελούν αντικείμενο της αποκλειστικής άδειας ή της αποκλειστικής σύμβασης ή της σύμβασης μεταβίβασης. 3.Αν το έργο περιλαμβάνει τη συμβολή́ περισσότερων του ενός δημιουργών, η άσκηση του δικαιώματός της παρ. 1 από́ έναν μεμονωμένο δημιουργό́ αποκλείεται όταν η συμβολή́ του δεν είναι σημαντική́, λαμβανομένου υπόψη του συνολικού́ έργου. Ο περιορισμός αυτός της εφαρμογής της παρ. 1 δεν καταλαμβάνει έργα τα οποία περιλαμβάνονται σε έργα συλλογικά ή συνεργασίας ή σύνθετα, όπως μπορεί να είναι οι εκδόσεις τύπου και τα οποία όμως προστατεύονται και μόνα τους εκτός των έργων αυτών έργων συνεργασίας, των συλλογικών ή σύνθετων έργων. 4.Το δικαίωμα ανάκλησης δεν εφαρμόζεται στα κινηματογραφικά́ και εν γένει στα οπτικοακουστικά́ έργα, με την εξαίρεση των έργων που αποτελούν μέρος έκδοσης τύπου όπως ορίζεται στο άρθρο 51Β του παρόντος νόμου. 5. Η παρ. 1 δεν εφαρμόζεται, αν η έλλειψη εκμετάλλευσης οφείλεται κυρίως σε συνθήκες, τις οποίες θα αναμενόταν ευλόγως να άρει ο δημιουργός. 6. Οποιαδήποτε συμβατική́ διάταξη παρεκκλίνει από́ τον μηχανισμό́ ανάκλησης που προβλέπεται στην παρ. 1 είναι έγκυρη, μόνο εφόσον βασίζεται σε συμφωνία που προκύπτει από́ συλλογικές διαπραγματεύσεις.». 4. Στο άρθρο 18 του ν.2121/1993, ως ισχύει, η παρ. 9 η οποία έχει καταστεί αποδεδειγμένα δυσλειτουργική αντικαθίσταται ως εξής: Όταν στην ίδια κατηγορία ή υποκατηγορία δικαιούχων υπάρχουν περισσότεροι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης και η συμφωνία για τη μεταξύ τους κατανομή του ποσοστού της εύλογης αμοιβής δεν έχει επιτευχθεί μέχρι την 1η Απριλίου εκάστου έτους, η κατανομή των ποσοστών της εύλογης αυτής αμοιβής στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης της κάθε κατηγορίας ή υποκατηγορίας δικαιούχων, ο τρόπος είσπραξης και καταβολής, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια καθορίζεται με απόφαση του ΟΠΙ. Απόφαση επέρχεται αν συμφωνήσει το 67% των  υπαρχόντων και νομίμως αδειοδοτημένων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, που εκπροσωπούν την ίδια κατηγορία ή υποκατηγορία δημιουργών.  Αν δεν έχει κατατεθεί μέχρι την 1η Απριλίου η συμφωνία στον ΟΠΙ υπογεγραμμένη από το 67% των  υπαρχόντων και νομίμως αδειοδοτημένων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, που εκπροσωπούν την ίδια κατηγορία ή υποκατηγορία δημιουργών,   εκδίδεται μέχρι την 31η Μαΐου του ιδίου έτους, κατά αποκλειστική προθεσμία,  απόφαση του ΟΠΙ που διαμορφώνεται σύμφωνα με τις απόψεις των ενδιαφερόμενων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, την καλή πίστη, τα συναλλακτικά ήθη, τα στοιχεία τα οποία προκύπτουν από την έρευνα αγοράς και τις ακολουθούμενες πρακτικές σε διεθνές και κοινοτικό επίπεδο. Για τον σκοπό αυτό, ο ΟΠΙ υποχρεούται κάθε τρία (3) έτη να προβαίνει σε προσήκουσα έρευνα της αγοράς για να συγκεντρώσει τα αναγκαία στοιχεία τα οποία να είναι διαθέσιμα για την επόμενη τριετία. Η χρηματοδότηση της έρευνας γίνεται κατά 70% από τους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης και κατά 30% από τον ΟΠΙ. Η συμμετοχή των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης είναι ανάλογη του ποσοστού συμμετοχής στην εύλογη αμοιβή κατά το αμέσως προηγούμενο ημερολογιακό έτος από το έτος κατά το οποίο γίνεται η έρευνα αγοράς. Κάθε Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης υποχρεούται να προκαταβάλλει στον ΟΠΙ το ποσό το οποίο τους αντιστοιχεί κατά τα ανωτέρω. Σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει δύναται αυτό να εισπραχθεί με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ.  Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης που δεν συμφωνούν με την απόφαση του ΟΠΙ ή με την συμφωνία του 67%  των  υπαρχόντων και νομίμως αδειοδοτημένων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, που εκπροσωπούν την ίδια κατηγορία ή υποκατηγορία δημιουργών εφόσον ανήκουν στην εκπροσωπούν δημιουργούς της συγκεκριμένης κατηγορίας ή υποκατηγορίας που αφορά η απόφαση ή η συμφωνία, μπορούν να ζητήσουν από το Μονομελές Πρωτοδικείο δικάζον, κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, να καθορίσει άλλη κατανομή.  Οι οφειλέτες όμως υποχρεούνται να καταβάλουν στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης την εύλογη αμοιβή με βάση την απόφαση του ΟΠΙ ή την συμφωνία και ο ΟΠΙ να καταβάλλει στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης σύμφωνα με την απόφαση του ή με την συμφωνία. Η καταβολή από τους οφειλέτες συνεπάγεται την εξόφληση και ελευθέρωσή τους.  5. Όσον αφορά την τροποποίηση του άρθρου 18 ν. 2121 σχετικά με τον υπολογισμό της αξίας των τεχνικών μέσων για τα οποία καταβάλλεται εύλογη αμοιβή προτείνουμε να απαλειφθεί».        ΕΤΙΤΑ: Απολύσεις στον ΑΝΤ1      Η διοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 μας έδειξε για άλλη μια φορά το κυνικό και απάνθρωπο πρόσωπό της. Απέλυσε με συνοπτικές διαδικασίες τρεις συναδέλφισσες οι οποίες μετρούσαν δεκαετίες επαγγελματικής προσφοράς στο συγκεκριμένο κανάλι. Αιτία; Οι… περιβόητες περικοπές που ακούμε συχνά πυκνά και τις θυμήθηκαν οι διοικούντες τέτοιες δύσκολες εποχές, αλλά και η μη επαγγελματική επάρκεια των απολυμένων, πάντα κατά την δική τους ερμηνεία. Και εμείς αρχικά αναρωτιόμαστε… Σε μια εταιρία με κύκλο εργασιών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, η περικοπή τριών μισθών θα λύσει το όποιο πρόβλημα; Αυτές είναι οι λύσεις που βρίσκουν οι επαΐοντες του ΑΝΤ1; Δεν τους τα λύνει τα προβλήματα η ίδια η Κυβέρνηση τόσα χρόνια τώρα, κάνοντάς τους όλα τα χατίρια;  Δεν παίρνουν πάντα αυτό που θέλουν; Και εν τέλει, μετά από τόσα χρόνια κατάλαβαν ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δεν ήταν καλοί στη δουλειά τους; Δεκαετίες χρειάζεται κανείς να το καταλάβει αυτό; Μάλλον κύριοι του ΑΝΤ1 το πρόβλημά σας είναι άλλο. Η σειρά προτεραιότητας. Γιατί αν έπρεπε να απολυθεί κάποιος και αν είχατε έστω και λίγη τσίπα θα έπρεπε να είχατε απολυθεί ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΕΣΕΙΣ που με φτηνές δικαιολογίες όχι μόνο πετάτε στο δρόμο, τέτοιες δύσκολες εποχές εργαζόμενους με πολυετή προσφορά στον σταθμό, αλλά χωρίς κανένα αίσθημα ΝΤΡΟΠΗΣ τους πετάτε και λάσπη από πάνω, λέγοντάς τους ξαφνικά ότι δεν είναι καλοί στη δουλειά τους. ΕΣΕΙΣ που πριν λίγο καιρό γίνατε οι ίδιοι «ρεζίλι» στο πανελλήνιο, όταν θελήσατε να βγάλετε έκτακτο δελτίο αντικαθιστώντας ολόκληρη βάρδια κοντρόλ πλατό, μόνο από τον τεχνικό διευθυντή και τον αρχισυντάκτη, ελέγχοντας μάλιστα τον αέρα του καναλιού από το σπίτι, με μοναδικό αποτέλεσμα να βγει στον αέρα κάτι που ούτε καν έμοιαζε με έκτακτο δελτίο ειδήσεων. ΕΣΕΙΣ που χωρίς κανένα αίσθημα φιλότιμου και ανθρωπιάς, πετάτε στον δρόμο εργαζόμενους εν μέσω καλπασμού του πληθωρισμού, ενεργειακής αλλά και διατροφικής κρίσης, χωρίς να σας ενδιαφέρει καν αν αυτοί οι εργαζόμενοι έχουν παιδιά, αν τα μεγαλώνουν μόνοι τους, αν έχουν δάνεια, αν θα μπορούν να πληρώσουν τους υπέρογκους λογαριασμούς του ρεύματος, αν θα μπορέσουν να ψωνίσουν σούπερ μάρκετ για το σπίτι τους με την τεράστια ακρίβεια που ολοένα και γιγαντώνεται. Αυτή λοιπόν ήταν η δική σας λύση κύριοι του ΑΝΤ1. Περικοπές για να καλυτερέψουν τα νούμερα των κερδών σας από τρεις απλούς μισθούς απολύοντας με κυνισμό, απανθρωπιά και λάσπη ανθρώπους με πολυετή προσφορά. Αυτή λοιπόν συνάδελφοι είναι η περιβόητη οικογένεια του ΑΝΤ1 όπως ευαγγελίζονταν κάποιοι εδώ και χρόνια. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που μας αποδεικνύουν αυτοί οι κύριοι ποιοι πραγματικά είναι. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. Βλέπετε και μόνοι σας ότι για όλους αυτούς δεν είμαστε τίποτε άλλο από απλά νούμερα, που δυστυχώς για εκείνους μας έχουν ανάγκη για να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν όμως αισθανθούν ότι μπορούν να μας πετάξουν έτσι απλά στον δρόμο, δεν διστάζουν να το κάνουν. Σήμερα είναι οι τρεις συναδέλφισσες του ΑΝΤ1. Αύριο όλοι εμείς. Ο καθένας με τη σειρά του.  Η μόνη απάντηση που τους αξίζει είναι η συσπείρωση στο σωματείο μας και η ενότητά μας. ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ – ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ Υ.Γ.1 Φυσικά και δεν είχαμε πιστέψει τον άνθρωπο της διοίκησης του ΑΝΤ1, όταν στην τελευταία απόλυση που είχε γίνει τότε, μας είχε πει ότι όχι μόνο δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις, αλλά θα γίνουν και προσλήψεις. Υ.Γ.2 Η νομοθετική ρύθμιση που ρίχνει κι άλλο την υποχρεωτικότητα του ποσοστού των εργαζομένων σε ένα σταθμό Πανελλαδικής εμβέλειας, μήπως θα επιφέρει και άλλες απολύσεις και φτάσουμε στο σημείο να βλέπουμε δελτία ειδήσεων όπως εκείνο που έβγαλαν στον αέρα οι επαΐοντες του ΑΝΤ1, βγαίνοντας στον αέρα ακόμα και όλες οι οδηγίες του αρχισυντάκτη προς τον παρουσιαστή και πολλά άλλα; Ρητορική είναι η ερώτηση προς τον Υπουργό κύριο Οικονόμου. Υ.Γ.3 Τα σποτάκια και η κοινωνική δράση της οικογένειας Κυριακού που κατά καιρούς προβάλλονται στο σταθμό, αφορούν και τους εργαζόμενους που κατά κόρον απολύει τελευταία;;        Τα σύκα σύκα και τν σκάφη σκάφη!     -Το πιο ανατρεπτικό, σατιρικό και γελαστό «Μουσικό κουτί» που έχετε δει μέχρι σήμερα, ανοίγει την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου, στις 22:00, στην ΕΡΤ1. Ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Ρένα Μόρφη υποδέχονται τον Θέμη Ανδρεάδη, μια εμβληματική μορφή του σατιρικού τραγουδιού της δεκαετίας του ’70 και τον Δημήτρη Μεντζέλο, βασικό μέλος του μοναδικού σατιρικού hip hop συγκροτήματος, των θρυλικών Ημισκουμπρίων! Στην παρέα έρχεται και η Μάρω Μαρκέλλου, η τραγουδοποιός της νεότερης γενιάς που με γλυκόπικρο χιούμορ αποτυπώνει στους στίχους της τα πάθη της σύγχρονης γυναίκας. Η βραδιά είναι αφιερωμένη σε καλλιτέχνες από διαφορετικές γενιές και μουσικά ιδιώματα, που όμως το κοινό συστατικό στα τραγούδια τους είναι το χιούμορ... -Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, θα παραχωρήσει συνέντευξη, αύριο Τετάρτη 2/11, στις 9 π.μ., στο ρ/σ «Στο Κόκκινο 105,5» στους δημοσιογράφους Γιώργο Τραπεζιώτη και Γιώργο Μελιγγώνη... -Το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League 2, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε κατά πλειοψηφία όπως παραχωρηθούν τα τηλεοπτικά δικαιώματα της αγωνιστικής περιόδου 2022-2023 στην ΕΡΤ Α.Ε, παρότι δεν έχει κατατεθεί ακόμα βελτιωμένη πρόταση από την Δημόσια Τηλεόραση. Την Τετάρτη (2/11) αναμένεται να οριστούν και οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της πρεμιέρας... -ΑΝΤ1, το MEGA, το Star, και τον Alpha να «κατεβάζουν ρολά» σε σειρές, ριάλιτι και τηλεπαιχνίδια έως τις 23 Δεκεμβρίου και να επανέρχονται και πάλι στις 23 Ιανουαρίου. Βέβαια, από αυτά εξαιρούνται τα εορταστικά προγράμματα, όπως είναι ο ημιτελικός και τελικός του Just the 2 of Us στον Alpha που θα γίνει παραμονή Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Την ίδια στιγμή ο ΣΚΑΙ που βρίσκεται εκτός συζητήσεων, ετοιμάζει το Survivor All Star προκειμένου να προβληθεί μετά τις 20 Δεκεμβρίου και να πάρει ποσοστό από την τηλεθέαση... -Tην Τετάρτη (2/11) διεξάγονται αγώνες για την 3η αγωνιστική της Volleyleague γυναικών, αγώνες που θα καλυφθούν σε live streaming από το Volleyball.gr... -Όπως επίσηε, υπάρχει αγωνιστική και για την Α1 Πόλο ανδρών, με το ΚΟΕ TV να μεταδίδει την αναμέτρηση Εθνικός - Υδραικός στις 19.30... -H ομάδα μπάσκετ Γυναικών του Ολυμπιακού, την Τετάρτη (2/11) στις 18:00 (Live Streaming: FIBA TV/EuroLeague Women) υποδέχεται την Πολκόβιτσε στην κεντρική σάλα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, για τη 2η αγωνιστική της φάσης των ομίλων της EuroLeague... -Καλό βράδυ και εις αύριο τα σπουδαία!        Κ. Στουρνάραςkostourn@yahoo.com