ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΓΩΝΩΝ

powered by Agones.gr - livescore
Κώστας Στουρνάρας

15 June, 2022 - 01:58

Categories: 

Disney+ και ΗΒΟ στο Vodafone TV, διεθνής αναγνώριση στα «Telly Awards» στην Cosmote TV και η πρεμιέρα του Disney TV στην Ελλάδα!

Tο Vodafone TV υποδέχεται το Disney+ και εμπλουτίζει το περιεχόμενο του με τις μεγαλύτερες παραγωγές και το πρωτότυπό περιεχόμενο των μεγαλύτερων Studio της Disney παγκοσμίως. Πλέον, σε όσους πελάτες επιλέξουν τα προγράμματα Triple Play FIBER 100 και 200, η Vodafone κάνει ΔΩΡΟ το Vodafone TV με το Disney+, για όλη τη διάρκεια του συμβολαίου!

 

 

 

Η Vodafone απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών της και με στόχο να καλύπτει όλες τις επιθυμίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας τους, ενσωματώνει το Disney+ στα προγράμματά της, παρέχοντας ευκολία:

 

με ένα μόνο λογαριασμό και

μέσα από ένα, ενιαίο μενού*

Πλέον, τα διαθέσιμα πακέτα του Vodafone TV διαθέτουν τις πιο συναρπαστικές προτάσεις ψυχαγωγίας, με περισσότερες από 10.000 ώρες On Demand περιεχομένου, 45+ δημοφιλή διεθνή κανάλια με ιστορικά λατρεμένες και νέες εκπομπές, τον καλύτερο κατάλογο παιδικών προγραμμάτων και καναλιών για όλες τις ηλικίες, μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο και ασφαλές περιβάλλον, αποκλειστικό περιεχόμενο και όλες τις μεγάλες πρεμιέρες της HBΟ και του Disney+ μέσα από μια μοναδική, εξατομικευμένη και προσωποποιημένη εμπειρία θέασης.

 

Ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Quique Vivas, δήλωσε: « Είμαστε πολύ χαρούμενοι, καθώς με την προσθήκη του Disney+ το Vodafone TV γίνεται η πλουσιότερη και ποιοτικότερη πλατφόρμα ψυχαγωγικών προγραμμάτων στην χώρα. Πλέον, η πλατφόρμα μας περιλαμβάνει μία ποικιλία περιεχομένου συμπεριλαμβανομένων όλων των νέων αλλά και κλασσικών, πετυχημένων παραγωγών της HBO, αποκλειστικά, των καναλιών Discovery, History, CNN, TCM και Eurosports, ενώ παράλληλα προσφέρει πρόσβαση σε έναν πλούσιο κατάλογο ταινιών πρώτης προβολής, και επιπλέον σειρών άλλων studio όπως Warner, Universal, Paramount, BBC, Freemantle, IMG και Lionsgate, και παράλληλα προσφέρει πρόσβαση στις διεθνείς υπηρεσίες περιεχομένου Netflix, Amazon Prime, Facebook Watch και YouTube».

Tο Vodafone TV το σπίτι της HBO στην Ελλάδα και η μοναδική υπηρεσία στη χώρα που ενσωματώνει το Disney+, διατίθεται, εκτός από τον έξυπνο αποκωδικοποιητή Vodafone TV, και σε smart TVs με λογισμικό Android TV, Android & iOS smartphones και Android & iOS tablets, και συνδυάζεται με τα μοναδικά προϊόντα σταθερής και Internet της Vodafone μετατρέποντας τον χρόνο στο σπίτι σε μία μαγική εμπειρία.

 

Μάθετε περισσότερα στο https://www.vodafone.gr/statheri-vtv-offers-c2c-disney-hbo/

 

* απαιτείται η χρήση εξοπλισμού/αποκωδικοποιητή Vodafone TV. Σύντομα θα προσφέρεται πλήρης και απευθείας πρόσβαση στην εφαρμογή Disney+, μέσω του αποκωδικοποιητή Vodafone TV.

COSMOTE TV: Διεθνής αναγνώριση στα «Telly Awards»

 

 

22 διακρίσεις απέσπασε η COSMOTE TV στα 43α «Telly Awards», για την πρωτότυπη προώθηση του περιεχομένου της, τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και τη δημιουργική εικαστική προσέγγιση σε εκπομπές και pop-up κανάλια. Στον παλαιότερο θεσμό τηλεόρασης & video, που διεξάγεται στη Νέα Υόρκη και αναδεικνύει κάθε χρόνο τα καλύτερα projects τηλεοπτικών δικτύων και πλατφορμών από ολόκληρο τον κόσμο, η COSMOTE TV έλαβε 6 βραβεία Gold, 8 βραβεία Silver και 8 βραβεία Bronze.

Διακρίσεις για σκηνοθεσία, Augmented Reality, μοντάζ, πρωτότυπα γραφικά και σήματα αρχής

Από 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες Branded Content Craft-Editing και Branded Content Craft – Use of music έλαβαν το Feel-good Promo ‘Oscars’ και το pop-up κανάλι της ‘Marvel’, για τη σκηνοθεσία (μοντάζ και χρήση μουσικής), ενώ από 1 Gold βραβείο στην κατηγορία Digital Set & AR έλαβαν η εκπομπή ‘European Football Show’ και το digital Press event για τη συμπλήρωση 5 χρόνων ζωής του COSMOTE HISTORY, για τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και Augmented Reality.

Silver διακρίσεις απέσπασαν το COSMOTE HISTORY Image Promo στην κατηγορία Branded Content Craft – Editing, το pop-up κανάλι ‘COSMOTE SPORT ACROPOLIS RALLY’ στην κατηγορία Branded Content Campaign-Campaign: Branding, το Promo ‘Wonder Woman’ στην κατηγορία Television – General: movie trailers, οι εκπομπές ‘UEFA Champions League Show 2021-2022’, UEFA Europa League Finals 2021’ και ‘UEFA Champions League Finals 2021’ στην κατηγορία Immersive & mixed reality craft – Use of AR και τέλος από ένα το σήμα έναρξης των εκπομπών «Sport Show» και «Ρυθμός των ντέρμπι», στην κατηγορία Television craft – Title Design.

Βραβεία Bronze έλαβαν το pop-up κανάλι ‘COSMOTE SPORT ACROPOLIS RALLY’ στην κατηγορία Branded Content General-Events, το Promo ‘UEFA Champions League Final’ σε 2 κατηγορίες Branded Content General-Events και Branded Content General-Sports, το digital Press event για τη συμπλήρωση 5 χρόνων ζωής του COSMOTE HISTORY, η εκπομπή ‘Oscars Night 2021’ και η εκπομπή ‘Watch Next’ στην κατηγορία Immersive & Mixed Reality Craft-Use of AR, το σήμα αρχής της εκπομπής ‘Watch Next’ στην κατηγορία Television craft – Title Design και η εκπομπή ‘WRC ACROPOLIS TV SHOW’ για όλο το branding & πακέτο γραφικών στην κατηγορία Television Craft-Motion Graphics / Design.

 

 

 

Τα βραβεία Telly

 

 

 

Τα Telly Awards ιδρύθηκαν το 1979, έχουν έδρα τη Νέα Υορκη και είναι η πρώτη διοργάνωση βραβείων video & τηλεόρασης στον κόσμο. Αρχικά αφορούσε τηλεοπτικές διαφημίσεις για την  καλωδιακή και την περιφερειακή τηλεόραση των ΗΠΑ.  Με την εξέλιξη της τηλεόρασης και της παραγωγής video εξελίχθηκε σε διεθνή θεσμό.  Με motto «honoring excellence in video and television across all screens» τα Telly Awards επιβραβεύουν κάθε χρόνο τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας στην τηλεόραση και σε όλες τις πλατφόρμες.

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από 200 ειδικούς-υψηλόβαθμα στελέχη τηλεοπτικών δικτύων, εταιρειών παραγωγής, διαφημιστικών εταιρειών και κινηματογραφικών studios. Στη λίστα των βραβευμένων περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: Bloomberg, BBC Global, Condé Nast, DC Entertainment, Discovery Communications, Disney, Electronic Arts, ESPN, FORTUNE, HBO, Microsoft, NBC, Nickelodeon, Netflix, PlayStation Studios, Sony Music Entertainment, The Guardian, Time Warner, Under Armour, Universal, Univision, ViacomCBS κ.ά.

Εισαγγελική πρόταση για παραπομπή των Δ. Παπαγγελόπουλου, Ε. Τουλουπάκη για την υπόθεση της Novartis

 

 

Την παραπομπή σε δίκη για κατάχρηση εξουσίας σε βαθμό κακουργήματος για την υπόθεση της Novartis προτείνει η εισαγγελέας του Ειδικού Δικαστηρίου περί ποινικής ευθύνης υπουργών Ελένη Μετσοβίτου- Φουρλή για τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, την πρώην επικεφαλής της Εισαγγελίας Διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη, καθώς και τους επίκουρους εισαγγελείς Διαφθοράς, Χρήστο Ντζούρα και Στέλιο Μανώλη.  

Αντίθετα απαλλακτική είναι η πρόταση της κ. Μετσοβίτου-Φουρλή για τον εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη, τον εκδότη και δημοσιογράφο   Κώστα Βαξεβάνη και τους δημοσιογράφους Γιάννα Παπαδάκου και Αλέξανδρο Τάρκα. 

Συγκεκριμένα, με πρόταση 380  σελίδων, η κ. Μετσοβίτου-Φουρλή προτείνει στο Δικαστικό Συμβούλιο του Ειδικού Δικαστηρίου να παραπεμφθούν σε δίκη ενώπιον του Ειδικού Δικαστηρίου ο πρώην αναπληρωτής υπουργός και οι τρεις εισαγγελείς που διετέλεσαν αρμόδιοι για την Εισαγγελία Διαφθοράς για την υπόθεση της εμπλοκής των δέκα πολιτικών προσώπων στις παράνομες πρακτικές της Novartis. H εισαγγελική λειτουργός  προτείνει να παραπεμφθούν σε δίκη ο κ. Παπαγγελόπουλος, η κ. Τουλουπάκη που χειρίστηκε την προκαταρκτική έρευνα και απέστειλε τον φάκελο για τους πολιτικούς στη Βουλή, όπως και οι συνεργάτες της, κ.κ. Ντζούρας και Μανώλης.

Η εισαγγελική λειτουργός αποδίδει στους 4 το αδίκημα της κατάχρησης εξουσίας σε βαθμό κακουργήματος. Οι κατηγορίες σε βάρος τους σχετίζονται με τους χειρισμούς της Εισαγγελίας Διαφθοράς με τα δέκα πολιτικά πρόσωπα που ενεπλάκησαν στην υπόθεση της Νοvartis.

  Αντίθετα, σχετικά με τις καταγγελίες του επιχειρηματία Σάμπυ Μιωνή για εκβιαστικές πρακτικές σε βάρος του από τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και δημοσιογράφους (Ι. Φιλιππάκης, Γιάννα Παπαδάκου, Αλέξανδρος Τάρκας και Κώστας Βαξεβάνης) η πρόταση της εισαγγελέως είναι στο σύνολό της απαλλακτική.

Επί της εισαγγελικής πρότασης τον τελικό λόγο για την παραπομπή ή μη των εμπλεκομένων στην υπόθεση της Novartis θα έχει το Δικαστικό Συμβούλιο του Ειδικού Δικαστηρίου, το οποίο θα εκδώσει σχετικό αμετάκλητο βούλευμα.

Και στην Ελλάδα το Disney+ 

 

 

Το Disney+, η streaming υπηρεσία της The Walt Disney Company, ξεκινάει σήμερα, Τρίτη 14 Ιουνίου, τη λειτουργία της στην Ελλάδα. Το βασικό κόστος συνδρομής διαμορφώνεται στα 8,99 € για μηνιαία συνδρομή, ή 89,90 € για ετήσια συνδρομή.Με πάνω από 800 ταινίες, περισσότερες από 450 σειρές και μια συλλογή από 120 αποκλειστικές, πρωτότυπες σειρές και ταινίες των Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic και γενικής ψυχαγωγίας, το Disney+ προσφέρει στους fans το καλύτερο περιεχόμενο, συγκεντρωμένο σε ένα σημείο.

Οι συνδρομητές έχουν πρόσβαση από σήμερα, στην πρωτότυπη σειρά του Star Wars, «Obi–Wan Kenobi» και στους δύο κύκλους του «The Mandalorian». Επιπλέον, το Disney+ φιλοξενεί ολόκληρο το έπος των Skywalker, με τις ταινίες Star Wars Επεισόδια Ι έως ΙΧ, να είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία.

Όπως επιβεβαιώθηκε στην επίσημη παρουσίαση της υπηρεσίας, οι θαυμαστές των υπερηρώων έχουν πλέον πρόσβαση σε περισσότερες από 60 ταινίες της Marvel, συμπεριλαμβανομένων των υποψήφιων για Όσκαρ ταινιών «O Shang-Chi και ο Θρύλος των Δέκα Δαχτυλιδιών», «Eternals», «Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη» και «Captain Marvel», καθώς και σε περισσότερες από 80 σειρές της Marvel, συμπεριλαμβανομένων των «Moon Knight», «Loki», «Ms. Marvel», «hawkeye» και «WandaVision».

Οι συνδρομητές, μπορούν επίσης να απολαύσουν πάνω από 100 τίτλους των Disney και Pixar, συμπεριλαμβανομένου ολόκληρου του franchise «Toy Story», του βραβευμένου με Όσκαρ «Soul» και του «Λούκα». Ακόμη, οι συνδρομητές μπορούν να παρακολουθήσουν τη βραβευμένη με Όσκαρ ταινία «Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός» των Walt Disney Animation Studios που αφηγείται την ιστορία μιας ιδιαίτερης οικογένειας, των Μαδριγάλ καθώς και τις αγαπημένες ταινίες «Ψυχρά κι Ανάποδα». Τέλος, οι fans της Disney έχουν πρόσβαση στο βραβευμένο με Όσκαρ «Κρουέλα», με πρωταγωνίστρια την Emma Stone ως τη θρυλική Cruella de Vil και την ταινία «Περιπέτεια στη Ζούγκλα».

Στις 24 Ιουνίου, αποκλειστικά στο Disney+ κάνει πρεμιέρα η πρωτότυπη ταινία «Άνοδος: Η Ιστορία των Αντετοκούνμπο» που αφηγείται την αληθινή ιστορία της οικογένειας Αντετοκούνμπο και το ταξίδι τους από την Ελλάδα, στις ΗΠΑ και την κορυφή του παγκόσμιου μπάσκετ.

Κορυφαία ντοκιμαντέρ με τη σφραγίδα του National Geographic, όπως τα «Η Διάσωση» και «Free Solo» από τους βραβευμένους με Όσκαρ σκηνοθέτες και παραγωγούς E. Chai Vasarhelyi και Jimmy Chin, είναι διαθέσιμα μαζί με τις δημοφιλείς σειρές του National Geographic, «Ο Κόσμος Σύμφωνα με τον Τζεφ Γκόλντμπλουμ» και «Γκόρντον Ράμσεϊ: Εκτός Χάρτη».

Στο περιεχόμενο γενικής ψυχαγωγίας, οι συνδρομητές από σήμερα, μπορούν να παρακολουθήσουν τίτλους, όπως η ταινία δράσης «Free Guy» με τον Ryan Reynolds, η επιτυχημένη, πρωτότυπη κωμική σειρά «Only Murders in the Building», οι σειρές «Pam & Tommy» και «The Kardashians» καθώς και το θρίλερ μυστηρίου «Έγκλημα στο Νείλο», όπου σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο Kenneth Branagh, η ταινία «Η Ευνοούμενη» σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου και η βραβευμένη με Όσκαρ ταινία «Η Χώρα των Νομάδων». Επίσης στο Disney+ είναι διαθέσιμοι οι προηγούμενοι κύκλοι των σειρών «Grey’s Anatomy», «The Simpsons», «Black–ish», «9-1-1» και «The Walking Dead».

Με άνευ προηγουμένου πρόσβαση στο αρχείο της Disney, οι αγαπημένες κλασικές ταινίες, όπως «Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι», «Η Λαίδη και ο Αλήτης» και «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών», είναι διαθέσιμες για προβολή μαζί με τις πιο πρόσφατες επιτυχίες, όπως «Η Ράια και ο Τελευταίος Δράκος», «Βαϊάνα» και «Αλαντίν». Παράλληλα, διατίθενται εκατοντάδες τίτλοι του Disney Channel, ταινίες, σειρές, περιεχόμενο μικρού μήκους και αφιερώματα συμπεριλαμβανομένων των «Χάνα Μοντάνα» και «Η Επόμενη Γενιά».

 

Οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας εμπειρία θέασης, προβολή ταυτόχρονα σε έως και τέσσερις συσκευές, απεριόριστες λήψεις σε έως και δέκα συσκευές, ποιότητα προβολής IMAX σε επιλεγμένους τίτλους, καθώς και τη δυνατότητα δημιουργίας έως και επτά διαφορετικών προφίλ, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας για τους γονείς να δημιουργήσουν παιδικά προφίλ, τα οποία διαθέτουν εύκολη περιήγηση και περιβάλλον φιλικό προς τα παιδιά, για πρόσβαση σε περιεχόμενο κατάλληλο για την ηλικία τους.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.disneyplus.com

Έρχεται στο Star το “GNTM 5”

 

 

Το Greece’s Next Top Model, o μεγαλύτερος διαγωνισμός μόδας, που έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό, επιστρέφει τη νέα τηλεοπτική σεζόν δυναμικά στην οθόνη του Star, με νέες, ασύγκριτες προκλήσεις!Αυτή τη χρονιά συμμετοχές και πολλές… ανατροπές μόνο από κορίτσια! Γιατί το GNTM 5 είναι αποκλειστικά μόνο για κορίτσια από 18 έως 88 ετών, για κορίτσια όλων των ηλικιών, που έχουν όνειρα και στόχους και θέλουν πολύ να κάνουν καριέρα στον χώρο της μόδας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό!

Σε κάθε βήμα των κοριτσιών θα βρίσκεται κοντά τους μια ομάδα από Έλληνες καταξιωμένους ειδικούς του χώρου, που θα παρακολουθεί και θα κρίνει την απόδοση τους.

Ας τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

 

ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ

 

Η απόλυτη fashion expert Βίκυ Καγιά, βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της μόδας και επιστρέφει με το ανυπέρβλητο στυλ, την αέναη κομψότητα, την άνεση και την αμεσότητά της στην κριτική επιτροπή του GNTM 5, σε μια σεζόν ολικής επαναφοράς και ανανέωσης σε όλα τα επίπεδα!

 

Η Βίκυ Καγιά είναι συνώνυμο της λέξης μόδα για την Ελλάδα καθώς έχει μεγαλώσει κυριολεκτικά μέσα σε αυτό το χώρο και έχει διανύσει χιλιόμετρα στις πασαρέλες των σημαντικότερων διεθνών και εγχώριων σχεδιαστών μόδας. Chanel, Valentino, Christian Dior, Vivienne Westwood, είναι μόνο μερικοί από τους οίκους, που την εμπιστεύθηκαν για να τις αναδείξει.

 

δημιουργίες τους. Η επαγγελματική της εμπειρία, που χτίστηκε σε Παρίσι, Μιλάνο, Λονδίνο και Νέα Υόρκη, χρειάζεται τόμους για να παρουσιαστεί, τα εξώφυλλά και τα editorials, που έχει κάνει στα πιο εμβληματικά περιοδικά μόδας, θα μπορούσαν να καλύψουν λεωφόρους ενώ έχει εκπροσωπήσει διαφημιστικά ορισμένα από τα διασημότερα brands στον κόσμο και έχει ξεχωρίσει τηλεοπτικά ως παρουσιάστρια επιτυχημένων διεθνών concept και shows.

 

Έχοντας κατακτήσει πασαρέλες, φωτογραφικούς και τηλεοπτικούς φακούς αλλά και τον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας, η Βίκυ Καγιά γνωρίζει τα πάντα για τη μόδα του χθες, του σήμερα, του τώρα, του αύριο!

 

 

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣ

 

Ο Γιώργος Καράβας, ο μέντορας για δύο σεζόν του Greece’s Next Top Model, αναλαμβάνει τη θέση του κριτή. Με την πολυετή και πολύπλευρη εμπειρία του στο μόντελιγνκ, με συνεργασίες σε παγκόσμιες καμπάνιες, όπως με τον οίκο Hermès, έχοντας περπατήσει σε διεθνείς πασαρέλες κορυφαίων οίκων και σχεδιαστών όπως οι: Jean Paul Gaultier, Giorgio Armani, Gianfranco Ferrè, Cerruti, Vivienne Westwood, Εtro και Tom Ford και με μια μεγάλη καριέρα εντός και εκτός συνόρων, από εντελώς διαφορετική θέση πλέον, ο Γιώργος Καράβας θα κρίνει ποια κορίτσια έχουν τα στοιχεία, που για εκείνον μπορούν να τις φτάσουν στην κορυφή!

 

 

 

ΤΑΣΟΣ ΣΟΦΡΩΝΙΟΥ

 

Στο GNTM 5 καλωσορίζουμε ένα σπουδαίο όνομα της μόδας, που έχει στο ενεργητικό του μια εντυπωσιακή διαδρομή.

 

Η guest εμφάνισή του στο GNTM 4 φαίνεται πως ήταν, τελικά, καρμική! Ο σύμβουλος μόδας Τάσος Σοφρωνίου με πολυετή και αξιοζήλευτη πορεία στον χώρο της μόδας και με  κορυφαίες συνεργασίες, επιστρέφει στο Greece’s Next Top Model, μετά από 12 χρόνια, στη θέση του κριτή, αυτή τη φορά, γεμάτος ενθουσιασμό και ανυπομονησία!

 

Ο Τάσος Σοφρωνίου ξεκίνησε την επιτυχημένη του πορεία στο χώρο της μόδας από πολύ μικρός. Έχει δημιουργήσει τη δική του σειρά ανδρικών ρούχων με την υπογραφή Conquistador Rebel Citizen ενώ σχεδιάζει κοστούμια για παραγωγές σύγχρονου χορού σε συνεργασία με καταξιωμένους χορογράφους, χορευτικές ομάδες και Όπερες διεθνώς. Έχει διδάξει ως καθηγητής σε κορυφαία κολλέγια μόδας στην Ιταλία και στη Γαλλία και ήταν στιλίστας των

 

διασημότερων Ελληνίδων σταρ αλλά και fashion editor στα περισσότερα περιοδικά μόδας και lifestyle της χώρας.

 

 

ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ

 

Το διεθνές μοντέλο Σοφία Χατζηπαντελή, θα είναι η guest κριτής κατά τη διάρκεια των audition.

 

Με Ελληνοκύπριο πατέρα και Βρετανίδα μητέρα, η Σοφία Χατζηπαντελή χαράζει το δικό της δρόμο προς την αποδοχή της διαφορετικότητας. Έχει κάνει το δικό της statement κατά των στερεότυπων προτύπων της τέλειας ομορφιάς και είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο για τα ενωμένα, πυκνά, φυσικά, εντυπωσιακά φρύδια της. ‘Έχει ξεκινήσει το #UnibrowMovement, ένα body positive κίνημα, που αγνοεί τα «πρέπει» και προωθεί την ομορφιά χωρίς καλούπια και την ελευθερία των ανθρώπων να αισθάνονται αυτοπεποίθηση με κάθε ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους αλλά και να κάνουν ό,τι θέλουν ώστε να μοιάζουν όπως θέλουν. Έχει φωτογραφηθεί σε διεθνή περιοδικά όπως, Vogue, Elle, Harper’s Bazaar, New York Times και Vanity Fair και έχει δουλέψει με κορυφαίους σχεδιαστές, όπως με τον Ζαν-Πολ Γκοτιέ. 

 

Τα γυρίσματα των audition έχουν ξεκινήσει και η κριτική επιτροπή του GNTM 5 αναζητά την ομορφιά πέρα από την παραδοσιακή συμμετρική τελειότητα και τις στερεοτυπικές ταμπέλες σχετικά με την ηλικία, το ύψος, το βάρος. Αναζητά κορίτσια, που διαθέτουν έντονη προσωπικότητα, χαρακτήρα, στυλ, φυσική ομορφιά, που δεν εξασθενεί ποτέ και διάθεση να εξελιχθούν και να βελτιωθούν. Η ομορφιά του ανθρώπου κρύβεται στη διαφορετικότητα η Σοφία Χατζηπαντελή, εκφράζει και εμπνέει αυτή ακριβώς την αντίληψη.

 

ΕΛΕΝΑ ΓΑΛΥΦΑ

 

Η επίδραση των social media στις νέες τάσεις της μόδας είναι πια παγκόσμιο φαινόμενο και η δυναμική αυτή εκφράζεται φέτος στο GNTM 5 στο πρόσωπο της fashion influencer  Έλενα Γαλύφα, που θα αναλάβει το ρόλο της hostess. Η Έλενα Γαλύφα, ως hostess, θα υποδέχεται τις υποψήφιες λίγο πριν συναντήσουν την κριτική επιτροπή, θα τις εμψυχώνει ώστε να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και στη συνέχεια θα βρίσκεται με τους φίλους και τους συγγενείς τους, που έχουν έρθει να τις υποστηρίξουν, περιμένοντας να μάθουν αν πέρασαν στην επόμενη φάση. Με σπουδές στο Marketing Social Media, η ελληνοαμερικανίδα Έλενα Γαλύφα αποτελεί μία από τις πιο επιδραστικές Ελληνίδες fashion bloggers, με πρωτοποριακές στιλιστικές επιλογές, που τις αγκαλιάζουν οι περισσότερες από 156 χιλιάδες ακόλουθοι στο λογαριασμό της στο Instagram. Έχει βρεθεί σε shows Ελλήνων αλλά και ξένων σχεδιαστών και στις Εβδομάδες Μόδας στο Παρίσι, στο Μιλάνο και στη Νέα Υόρκη. Ήταν η μόνη Ελληνίδα υποψήφια στα Influencer Awards of Monaco 2019, όπου αναδείχτηκε η πιο καλοντυμένη ανάμεσα σε 500 influencers. Έχει συνεργαστεί

με τους Jeremy Scott και Alessandra Ambrossio  ενώ το 2016 ήταν guest hostess σε ένα από τα μεγαλύτερα home-shopping κανάλια των ΗΠΑ.

 

 

 

Δείτε εδώ τις δηλώσεις της Βίκυς Καγιά και του Γιώργου Καράβα

 

για το GNTM 5: https://youtu.be/eKyLqAlT8Bc

Δείτε εδώ τις δηλώσεις του Τάσου Σοφρωνίου, της Έλενας Γαλύφα, της Σοφίας Χατζηπαντελή για το GNTM 5 : https://youtu.be/tjiq7l75ADs

Η κατάκτηση του τίτλου του Greece’s Next Top Model δεν θα είναι εύκολη υπόθεση αλλά θα είναι σίγουρα συγκλονιστική!

Θέλεις να είσαι στην κορυφή;

 

Θέλεις να γίνεις Νο 1;

 

Τότε θέλεις να ζήσεις την ανεπανάληπτη εμπειρία του GNTM 5!

Τα εν οίκω...

Η ΕΣΗΕΑ καταδικάζει την επίθεση με γκαζάκια στην οικία του Άρη Πορτοσάλτε

 

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει την επίθεση με γκαζάκια στην είσοδο της πολυκατοικίας όπου διαμένει ο Άρης Πορτοσάλτε. Η βία δεν μπορεί να γίνει ανεκτή σε μια ευνομούμενη δημοκρατία όπου ο κάθε πολίτης είναι ελεύθερος να εκφράζει τις απόψεις του και να κρίνεται γι’ αυτές.Η ελευθερογνωμία και ο πλουραλισμός στην ενημέρωση αποτελεί θεμέλιο της Δημοκρατίας.

Τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη!

-Η Νetflix ανακοίνωσε επίσημα τη δεύτερη σεζόν του Squid Game...

- Την παραπομπή του πρώην υπουργού Νίκου Παππά στο Ειδικό Δικαστήριο για τους χειρισμούς του σχετικά με τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών, αποφάσισε το Δικαστικό Συμβούλιο, υιοθετώντας πλήρως την πρόταση της αντεισαγγελέως του Αρείου Πάγου Γεωργίας Αδεϊλίνη...

-Στο μπουκέτο της Cosmote TV και της Nova θα εκπέμπει το κανάλι NTV (Naftemporiki TV) από τον Σεπτέμβριο. Μέτοχος της εταιρείας «Πόντος Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ΑΕ», σύμφωνα με το ΕΣΡ, είναι η κυπριακή εταιρεία M.P. Media Portal Limited, απώτατος μέτοχος της οποίας είναι ο Γιώργος Δ. Μελισσανίδης.Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιδιοκτήτρια εταιρεία «Πόντος Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ΑΕ» θα διεκδικήσει  άδεια θεματικού σταθμού  με οικονομικό περιεχόμενο, αν προκηρυχθεί αυτή η κατηγορία αδειών από το ΕΣΡ...

-Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, πιστό στο όραμα του να αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κάνει το επόμενο βήμα συστήνοντας το νέο μοντέλο λειτουργίας Fulfilled by Skroutz. Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz...

-Καλό βράδυ και εις αύριο τα σπουδαία!

Κ. Στουρνάρας

kostourn@yahoo.com