Ποδ΄σοφαιρο

Καλαμάτα με ... σπασμένα τα φρένα!
Τον… χαβά της η Καλαμάτα. Η ομάδα του Αλέκου Βοσνιάδη πανηγύρισε νέα νίκη, αυτή τη φορά με το φτωχό πλην τίμιο 1-0 επί των Χανίων. Ένα τρίποντο που φέρνει τη Μαύρη Θύελλα στο +8 από τον Πανιώνιο, ο οποίος την Κυριακή δοκιμάζεται στην έδρα της Athens Kallithea και έχει συνολικά δύο ματς λιγότερα (χρωστάει και αυτό με τον Ολυμπιακό Β).

Νίκολιτς: «Μέγιστη συγκέντρωση απέναντι στον Άρη, επιστρέφει ο Ζίνι»
Ένα αρκετά δύσκολο παιχνίδι στο οποίο οι παίκτες του θα πρέπει να έχουν μέγιστη συγκέντρωση είναι αυτό με τον Άρη για την ΑΕΚ όπως ανέφερε ο Μάρκο Νίκολιτς σε δηλώσεις του στην Cosmote TV.
«Ένας αντίπαλος που δεν είναι ευχάριστος. Πρέπει να παίξουμε το παιχνίδι με τη μέγιστη συγκέντρωση, σαν μεγάλο ντέρμπι, με κίνητρο, με ενέργεια, με προσοχή. Είμαι σίγουρος ότι όλοι στην ομάδα το γνωρίζουν αυτό και θεωρώ ότι προετοιμάζουμε καλά το παιχνίδι», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ενσωματώθηκε ο Μπακασέτας στις προπονήσεις του Παναθηναϊκού
Συνεχίστηκε η δουλειά στον Παναθηναϊκό ενόψει της αναμέτρησης (22/11, 17:00) με τον Πανσερραϊκό για την 11η αγωνιστική της Stoiximan Super League.
Το πρόγραμμα στο Κορωπί περιελάμβανε -μετά την προθέρμανση- δουλειά στην κυκλοφορία της μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο, προτού ολοκληρώσουν το πρόγραμμά τους με ασκήσεις φυσικής κατάστασης. Ο Τάσος Μπακασέτας, ο οποίος δεν έχει δικαίωμα στον αγώνα της Ελλάδας με τη Λευκορωσία λόγω της αποβολής του με τη Σκωτία, ενσωματώθηκε στην ομάδα και ακολούθησε πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ρέτσος: «Δυστυχώς, κάποιες φορές τα λάθη στοιχίζουν…»
Ο Παναγιώτης Ρέτσος στάθηκε στην ανάγκη που αισθάνονταν στην Εθνική ομάδα να χαρίσουν κάτι θετικό και ευχάριστο στον κόσμο μετά την απογοήτευση του αποκλεισμού από την τελική φάση του Μουντιάλ και γι’ αυτό τόνισε πως άξιζαν οι φίλοι της «γαλανόλευκης» το 3-2 επί της Σκωτίας.
Αναλυτικά:

Έβγαλε αντίδραση η Εθνική, αλλά προβλημάτισε αμυντικά απέναντι στη Σκωτία (3-2)
Στον δρόμο των επιτυχιών επανήλθε η Εθνική Ομάδα επικρατώντας δύσκολα με 3-2 της Σκωτίας στο «Γ. Καραϊσκάκης» για την 5η αγωνιστική του 3ου ομίλου των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.
Η «γαλανόλευκη» είχε το πάνω χέρι για 65 λεπτά έχοντας σκοράρει τρία τέρματα, με τους φιλοξενούμενους να αντιδρούν και να βγάζουν αντίδραση, πετυχαίνοντας δύο γκολ. Ωστόσο, δεν πήραν κάτι από το ματς αφού ο Βλαχοδήμος πραγματοποίησε σωρεία εντυπωσιακών επεμβάσεων και ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών.

Έκτακτη κλήση Βήχου στην Εθνική ομάδα
Ο Μάριος Βήχος για πρώτη φορά στην καριέρα του καλείται από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην αποστολή της Εθνικής Ελλάδας, μερικές ώρες πριν από τη σέντρα στο ματς με τη Σκωτία στο «Γ.Καραϊσκάκης» για τα προκριματικά του Μουντιάλ 2026!
Το απρόοπτο έχει να κάνει με τις ενοχλήσεις για τις οποίες παραπονέθηκε ο Δημήτρης Γιαννούλης, με αποτέλεσμα ο ομοσπονδιακός κόουτς να καλύψει το κενό που δημιουργείται, με τον ποδοσφαιριστή του Λεβαδειακού.

«Πέρασε» και από την Μαρκό η Καλαμάτα
Διπλό που δείχνει… στόφα πρωταθλήτριας πήρε η Καλαμάτα! Η ομάδα του Αλέκου Βοσνιάδη δεν μάσησε από το γρήγορο προβάδισμα της Μαρκό, ούτε και από τη μείωση του σκορ που έκανε ντέρμπι το ματς, επικρατώντας με 3-2 και πήρε την τρίτη διαδοχική της νίκη.

Κι επίσημα ξεκίνησε η εποχή Ντούσαν Κέρκεζ στον Ατρόμητο!
Την έναρξη της συνεργασίας τους σφράγισαν Ατρόμητος και Ντούσαν Κέρκεζ!

Κυκλοφορούν τα εισιτήρια με Ατρόμητο, ΟΦΗ και Κηφισιά
Την ευκαιρία να προμηθευτούν το εισιτήριό τους για τους επόμενους τρεις εντός έδρας αγώνες πρωταθλήματος θα έχουν από αύριο Τετάρτη οι οπαδοί του Ολυμπιακού.
Όπως ενημέρωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ με σχετική της ανακοίνωση, το μεσημέρι της Τετάρτης (12/11, 13:00) θα τεθούν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια για τα παιχνίδια με Ατρόμητο (22/11), ΟΦΗ (06/12) και Κηφισιά (20/12), ενημερώνοντας τους φίλους του συλλόγου για τις λεπτομέρειες και τις τιμές.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κοστίνια: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος για την ανανέωση!»
Ο Ολυμπιακός συνεχίζει απτόητος να ακολουθεί πιστά το οργανόγραμμά του και να διευθετεί πολλές από τις σημαντικότερες εκκρεμότητές του που αφορούν τις ανανεώσεις συμβολαίων.
Μία από αυτές αφορούσε και τη επέκταση του συμβολαίου του Κοστίνια. Με την πειραϊκή ΠΑΕ να ανακοινώνει την επέκταση συμβολαίου με τον Πορτογάλο μπακ μέχρι το καλοκαίρι του 2029
Την χαρά του αλλά και την υπερηφάνεια του για την νέα συμφωνία του με τον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Κοστίνια στις πρώτες του δηλώσεις μετά την επίσημη ανακοίνωση των ερυθρολεύκων.

