''Έδεσε'' τον Μουζακίτη στο λιμάνι μέχρι το 2029 ο Ολυμπιακός
Ολυμπιακός ανανέωσε το συμβόλαιο με τον Έλληνα διεθνή για τα επόμενα 5 χρόνια. Οί εξαιρετικές παροσίες του πολυταλαντούχου χάφ ''έφεραν'' καρπούς καί ο 17χρονος πήρε το ''δωρο'' των Χριστουγέννων νωρίτερα. Ο Μουζακίτης την προηγούμενη σεζόν κατέκτησε το UEFA YOUTH LEAGUE με την Κ-19 του Ολυμπιακού καί ''τράβηξε'' τα βλέμμτα της πρώτης ομάδας. Στις 29 Σεπτεμβρίου έκανε το επίσημο ντεμπούτο του με τους ''ερυθρόλευκους'' καί το συνδίασε με ασίστ. Δεδομένου των προβλημάτων πού αντιπετώπιζε ο Μεντιλίμπαρ στα χάφ, η θέση του νεαρού στην βασική εντεκάδα καθιερώθηκε. Περίπου ενάμιση μήνα μετά ο Ίβαν Γιοβάνοβιτς τον κάλεσε στην Εθνική ομάδα καί στις 11 Νοεμβρίου έγινε ο νεότερος Έλληνας σε επίσημο μάτς της Εθνικής. Το 2024 θα κλείσει με τον καλύτερο τρόπο για τον ''Μούζα'', ένα παιδί πού έχει εντυπωσιάσει όλη την Ελλάδα καί όχι μόνο

