Ξύπνησε στο β' ημίχρονο η Ναπολι και πήρε το διπλό
Το "Στάντιο Φριούλι" θεωρείται ένα από τα πιό δύσκολα γήπεδα στη Σεριε Α για της μεγάλες ομάδες. Πάντα όταν η Ουντινέζε φιλοξενεί ομάδες που βρίσκονται ψηλά στην βαθμολογία τους κάνει να ιδρώνουν τη φανέλα.
Κάπως έτσι ήταν και η Ναπολι εχτές(14/12) όταν είδε τους ασπρόμαυρους να μπαίνουν δυναμικά και δύο ριμπάουντ από κερδισμένο πέναλτι ο Τουαβάν να κάνει το 1-'0. Οι παρτενοπέι πάγωσαν και τελείωσαν ένα κακό από ημίχρονο και όπως ήταν φυσικό η Ουντινέζε είχε γυρίσει όλη πίσω. Ο Λουκάκου με τον Μακτομινέι συνεργάστηκαν άψογα και έφεραν τον αγώνα στα ίσα. Αλλά η Ουντινέζε θα ήταν χαρούμενη και με τον έναν βαθμό, με αποτέλεσμα να παραμένει πίσω στην άμυνα. Από την ασφυκτική πίεση η ομάδα του Κόντε βρήκε δίχτυα με αυτογκόλ του Τζανετι, και 5 λεπτά αργότερα ο Ζαμπο Αγκισα έβαλε την βούλα για των παρτενοπέι.
Η Νάπολι είναι στο -2 από την Αταλάντα και στο +3 από την Ίντερ στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

