ΔΕΑΒ

Σε απολογία κλήθηκαν οι ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Κηφισιά
Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό Όργανο της Super League κάλεσε σε απολογία τις ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Κηφισιά για όσα καταγράφηκαν στα παιχνίδια της 23ης αγωνιστικής. Οι κλήσεις βασίζονται τόσο στα Φύλλα Αγώνα όσο και στις εκθέσεις των παρατηρητών και της ΔΕΑΒ, με τις τρεις ομάδες να αντιμετωπίζουν παραβάσεις που, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα άρθρα, επιφέρουν μόνο χρηματικά πρόστιμα και όχι ποινές έδρας.

Δύο χρόνια εκτός γηπέδου και πρόστιμο 5.000 ευρώ σε δύο οπαδούς της ΑΕΚ από τη ΔΕΑΒ!
Καμπάνα και μάλιστα βαριά σε δύο οπαδούς της ΑΕΚ επέβαλε η ΔΕΑΒ για το προ εβδομάδων ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, οι δύο οπαδοί τιμωρήθηκαν με αποκλεισμό δύο ετών από τα γήπεδα, ενώ ο καθένας θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ για ρίψη ομπρέλας εναντίον των ποδοσφαιριστών και αξιωματούχων της φιλοξενούμενης ομάδας.
Αναλυτικά οι αποφάσεις:
Από τη ΔΕΑΒ ανακοινώνονται τα εξής:
1. Αφού έλαβε υπόψη της

Oριστικά κεκλεισμένων των θυρών το ΟΦΗ - Παναθηναϊκός
Χωρίς θεατές θα διεξαχθεί η αναμέτρηση του ΟΦΗ με τον Παναθηναϊκό την Κυριακή 22/2 (16:00) στο Παγκρήτιο Στάδιο, μετά την απόφαση του Διαιτητικού Πρωτοδικείου Αθηνών.
Το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση των Κρητικών για αναστολή εκτέλεσης της ποινής που είχε επιβληθεί από τη ΔΕΑΒ, με αποτέλεσμα να παραμείνει σε ισχύ η τιμωρία της διεξαγωγής του αγώνα κεκλεισμένων των θυρών.

«Καμπάνα» μίας αγωνιστικής στον ΟΦΗ
Ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών επιβλήθηκε στον ΟΦΗ.
Όπως ανακοίνωσε η ΔΕΑΒ, οι Κρητικοί τιμωρήθηκαν με μία αγωνιστική λόγω της συμπεριφοράς των φιλάθλων τους στη ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Λεβαδειακό, όπου σημειώθηκαν είσοδος οπαδών στο ταρτάν και ρίψεις αντικειμένων προς τον αγωνιστικό χώρο. Έτσι, ο ΟΦΗ θα υποδεχτεί τον Παναθηναϊκό χωρίς κόσμο στο Παγκρήτιο για την 22η αγωνιστική της Stoiximan Super League την ερχόμενη Κυριακή, σε ένα ματς ιδιαίτερα κρίσιμο για την πορεία και των δύο ομάδων.

Πρόστιμα σε Ποντένσε και Ολυμπιακό από τη ΔΕΑΒ
Η ΔΕΑΒ προχώρησε σε κλήση δύο ταυτοποιημένων οπαδών της ΑΕΚ για τη ρίψη ομπρέλας μετά τη λήξη του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Allwyn Arena (1/2), ενώ επέβαλε και χρηματικές ποινές για τα όσα εκτυλίχθηκαν κατά την αποχώρηση των ομάδων.

Κλήθηκε σε απολογία ο Ολυμπιακός και ο Ποντένσε από τη ΔΕΑΒ
Σε ακρόαση - απολογία κάλεσε η ΔΕΑΒ τον Ολυμπιακό αλλά και τον Ντάνιελ Ποντένσε για συμμετοχή του σε όσα ακολούθησαν του τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ .
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ΔΕΑΒ ο Πορτογάλος άσος των ερυθρολεύκων καλείται για την συμπεριφορά του και συγκεκριμένα για πράξη παρότρυνσης σε βία…
Αναλυτικά αναφέρει η ΔΕΑΒ στην ανακοίνωση της…

Ποινή μίας αγωνιστικής επέβαλε η ΔΕΑΒ στην ΑΕΚ
Τιμωρία από τη ΔΕΑΒ στην ΑΕΚ με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών! Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας τιμώρησε την Ένωση για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι της Κυριακής (01/02) στη Νέα Φιλαδέλφεια με τον Ολυμπιακό και συγκεκριμένα για ρίψεις αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο.
Έτσι, ο «δικέφαλος» θα υποδεχθεί τον Λεβαδειακό (22/02, 20:00) στην Allwyn Arena για τη 22η αγωνιστική της Stoiximan Super League χωρίς κόσμο.

Ποινή μίας αγωνιστικής στα Χανιά
Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας (ΔΕΑΒ) ανακοίνωσε την επιβολή ποινής μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών στην ομάδα των Χανίων, για τα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση της 9ης αγωνιστικής της Super League 2 απέναντι στον Πανιώνιο.
Σύμφωνα με την έκθεση της Αστυνομίας και των παρατηρητών του αγώνα, κατά τη διάρκεια της εντός έδρας αναμέτρησης που έληξε με ήττα των Χανίων 2-0, φίλοι της ομάδας προχώρησαν σε πυροδότηση κροτίδας στην εξέδρα, ενώ πέταξαν δύο πλαστικά μπουκάλια με νερό και ένα πλαστικό κάθισμα προς τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου Περιβολίων.

Ομόφωνη απαλλαγή του Μάριου Ηλιόπουλου από τη ΔΕΑΒ
Με απόλυτη ομοφωνία, η ΔΕΑΒ (Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης της Βίας) απάλλαξε τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριο Ηλιόπουλο, για το περιστατικό με το σπασμένο τζάμι στο γήπεδο του Περιστερίου, στον αγώνα με την Κηφισιά.

Κάλεσε τον Ηλιόπουλο σε ακρόαση η ΔΕΑΒ
Κάλεσε σε ακρόαση τον Μάριο Ηλιόπουλο η ΔΕΑΒ! Ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ΑΕΚ φέρεται να έσπασε τζάμι στα δημοσιογραφικά θεωρεία στο γήπεδο του Περιστερίου (όπου διεξήχθη το Κηφισιά-ΑΕΚ).
Η ανακοίνωση
Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας (Δ.Ε.Α.Β.) ανακοινώνει τα εξής:

