ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ξεκίνησε θεραπεία ο Μάγιο στον Άρη
Το πρόγραμμα θεραπείας ξεκίνησε ο Ούγκο Μάγιο από σήμερα στον Άρη. Ο Ισπανός θυμίζουμε ότι υπέστη θλάση στο ματς με τον Ατρόμητο, ενώ από την σημερινή προπόνηση δεν συμμετείχε και ο Κουάισον.
Αναλυτικά αναφέρει η ΠΑΕ Αρης.
“Οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ προπονήθηκαν το πρωί στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο.
Η προπόνηση της Μ. Τετάρτης περιλάμβανε ενεργοποίηση, passing game, rondo game, παιχνίδι διατήρησης μπάλας και ολοκληρώθηκε με παιχνίδι τακτικής.
Ο Ούγκο Μάγιο ξεκίνησε πρόγραμμα θεραπείας, ενώ ο Ρόμπιν Κουάισον δεν συμμετείχε ούτε στο σημερινό πρόγραμμα (ίωση).

Και πάλι ατομικό Μπακασέτας, Κώτσιρας στον Παναθηναϊκό
Συνεχίστηκαν οι προπονήσεις στον Παναθηναϊκό σήμερα, λίγες ημέρες πριν τον εορτασμό του Πάσχα.
Και από το σημερινό πρόγραμμα απουσίαζαν οι Μπακασέτας, Κώτσιρας οι οποίοι και σήμερα έκαναν ατομικό. Θεραπεία έκανε ο Σένκεφελντ.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας, τελειώματα και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Στήριξη της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στον Ερασιτέχνη ύψους 2 εκατ. ευρώ
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο βρίσκεται σε προεκλογική διαδικασία για την ανάδειξη νέας διοίκησης και ενόψει της Γ.Σ και των εκλογών ο Ερασιτέχνης δημοσιοποίησε, ως όφειλε, τον οικονομικό απολογισμό της σεζόν 2024-25 και μέχρι τις 11 Απριλίου.

Μία αγωνιστική σε Αλμέιδα, τρεις σε Μουκουντί, Μαρσιάλ, Πασχαλάκη και Κάρμο!
Με τρεις αγωνιστικές τιμωρήθηκαν από το πειθαρχικό όργανο της Λίγκας οι Αλέξανδρος Πασχαλάκης, Νταβίντ Κάρμο, Αντονί Μαρσιάλ και Αρόλντ Μουκουντί και με μία ο προπονητής της ΑΕΚ, Ματίας Αλμέιδα! Λίγη ώρα μόλις μετά την εκδίκαση των επεισοδίων στο ντέρμπι της περασμένης Κυριακής ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Ένωση, βγήκαν οι ποινές για όσους αποβλήθηκαν μετά τη λήξη του αγώνα. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι αυτές βγαίνουν αυτόματα από το Φύλλο Αγώνα.

«Καμία συμμετοχή Αλμέιδα στα επεισόδια»
Ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από μισή ώρα η εκδίκαση στη Λίγκα για όσα έγιναν στο επεισοδιακό, μετά τη λήξη του, ντέρμπι του Φαλήρου την περασμένη Κυριακή.

Περιμένει μόνο ένα αποτέλεσμα ο Ολυμπιακός για την League Phase του Champions League
Ένα βήμα μακριά από την εξασφάλιση της παρουσίας του στη League Phase του Champions League βρίσκεται πλέον ο Ολυμπιακός.
Μετά τον φυσιολογικό αποκλεισμό τόσο της Ντόρτμουντ από την Μπαρτσελόνα, παρότι οι Βεστφαλοί κυνήγησαν το θαύμα, όσο και της Άστον Βίλα από την Παρί Σεν Ζερμέν, με τους Βρετανούς να το παλεύουν, οι «ερυθρόλευκοι» αγγίζουν το… σεντόνι.

Η Ντόρτμουντ είχε Γκιρασί, αλλά δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το θαύμα απέναντι στην Μπαρτσελόνα
Με χατ – τρικ του καταπληκτικού Σερχού Γκιρασί, η Μπορούσια Ντόρτμουντ πίστεψε στο θαύμα της ανατροπής, αλλά η Μπαρτσελόνα πήρε το εισιτήριο για τα ημιτελικά του Champions League μετά από έξι χρόνια χάρη (και) σε αυτογκόλ των Βεστφαλών.
. Η εξαιρετική Μπορούσια Ντόρτμουντ νίκησε με 3-1, πίστεψε (για λίγο) στο θαύμα της ανατροπής του 4-0 στον πρώτο αγώνα, το οποίο και έδωσε εντέλει στους Καταλανούς την πρόκριση στα ημιτελικά του Champions League για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, περιμένοντας αντίπαλο από το ζευγάρι Ίντερ – Μπάγερν Μονάχου (Τετάρτη 16/04, 22:00).

«Άγγιξε» μυθική ανατροπή και πρόκριση η Άστον Βίλα, όμως έπεσε πάνω στον Ντοναρούμα!
Άγγιξε το θαύμα η Άστον Βίλα, αλλά ο Ντοναρούμα της «έσβησε» τα όνειρα για ημιτελικό! Σε ένα τρομερό ματς στο Μπέρμιγχαμ, η Παρί πήγε να πάρει μια εύκολη πρόκριση, καθώς προηγήθηκε 2-0 στο 27', η ομάδα του Έμερι τα έφερε τούμπα και έψαξε μανιωδώς το τέταρτο τέρμα για παράταση, αλλά ο Ιταλός πορτιέρε, ύψωσε τείχος και την έστειλε στους «4» του Champions League (3-2).

«Σειρήνες» από Σαουδική Αραβία για τον Ελ Κααμπί
Οι εκπληκτικές εμφανίσεις του Αγιούμπ Ελ Κααμπί με την φανέλα του Ολυμπιακού έχουν εκτοξεύσει στα ύψη τη δημοφιλία, αλλά και τις μετοχές του Μαροκινού τοπ – σκόρερ στο διεθνές ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο. Με άμεση συνέχεια να προσελκύσει το ενδιαφέρον κι άλλων ομάδων. Στην πατρίδα του το Μαρόκο αναφέρουν ότι ομάδα από τη Σαουδική Αραβία, ετοιμάζει πλουσιοπάροχη πρόταση για τον 31χρονο διεθνή στράικερ.

Ενσωματώθηκαν οι Γκονζάλεθ και Γιουνγκ στις προπονήσεις του ΟΦΗ
Με τους Μπόρχα Γκονθάλεθ και Άντριου Γιούνγκ να προπονούνται κανονικά πραγματοποιήθηκε η πρώτη προπόνηση του ΟΦΗ, μετά την επιστροφή από την Τρίπολη, που έγινε το πρωί της Τρίτης (15/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Όσοι αγωνίστηκαν στο ματς με τον Αστέρα, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους «ομιλήτες» περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.
Παράλληλα, ο Φράνκο Ζανελάτο συνέχισε την θεραπεία του.

