ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Σιλβέστρζακ στο Παναθηναϊκός-ΑΕΚ, Στέγκεμαν στο ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός
Γνωστοί έγιναν οι διαιτητές, που θα διευθύνουν τα δύο ντέρμπι της 2ης αγωνιστικής των playoffs της Stoiximan Super League μεταξύ ΠΑΟΚ-Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού-ΑΕΚ.
Ο γνωστός μας, Σάσα Στέγκεμαν, από τη Γερμανία, θα σφυρίξει στην Τούμπα με βοηθούς τους Γκινς, Άσμουθ, ενώ στο VAR θα είναι ο Ραφάλσκι. Ο 40χρονος ρέφερι έχει έρθει στη χώρα μας ξανά φέτος, καθώς ήταν διαιτητής στο ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 2-0 (29/09/2024) και στο Άρης-ΠΑΟΚ 0-0 (19/01/2025).

Πιο κοντά στο Champions League Νότιγχαμ, Άρσεναλ - ανάσα για Γουλβς!
Μετά τη Λίβερπουλ, Άρσεναλ και Νότιγχαμ φαίνεται πώς θα είναι οι άλλες δύο ομάδες που τη νέα σεζόν θ' αγωνίζονται στη League Phase του Champions League, μετά τα πρώτα ματς της 30ής αγωνιστικής της Premier League. Από κει και πέρα άλλες 7 ομάδες θα δώσουν τη μάχη τους για το τέταρτο «εισιτήριο», ενώ υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο να βγει και πέμπτη στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.

Βήμα πρόκρισης για τελικό η Μπολόνια!
Τη συμμετοχή της στον τελικό του Coppa Italia εξασφάλισε εκτός θαύματος η Μπολόνια. Η ομάδα του Βιντσέντσο Ιταλιάνο νίκησε με 3-0 εκτός έδρας την Έμπολι στον πρώτο ημιτελικό της διοργάνωσης, δίνοντας διαδικαστικό χαρακτήρα στη ρεβάνς που θα διεξαχθεί στις 23 Απριλίου στο «Ρενάτο Νταλ 'Αρα».

Η Αρμίνια έστειλε...σπίτι την Λεβερκούζεν!
Η Αρμίνια Μπίλεφελντ έκανε τη μεγαλύτερη έκπληξη στην εφετινή διοργάνωση του Κυπέλλου Γερμανίας. Παρότι αγωνίζεται στην τρίτη κατηγορία του πρωταθλήματος, αυτό δεν εμπόδισε να κάνει την ανατροπή και με το τελικό 2-1 να «πετάξει έξω» τη Μπάγερλ Λεβερκούζεν στον πρώτο χρονικά ημιτελικό και να γίνει η πρώτη ομάδα που εξασφάλισε τη συμμετοχή της στον τελικό της 24ης Μαΐου στο Βερολίνο.

Προπονήθηκε σε «φουλ» ρυθμούς ο Τάισον στον ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚ μπήκε δυναμικά στα playoffs με νίκη 3-2 επί της ΑΕΚ στην OPAP Arena, όμως η συνέχεια είναι εξίσου σημαντική και δύσκολη στη «μάχη» για τη δεύτερη θέση. Επόμενη «αποστολή» για την ομάδα της Θεσσαλονίκης είναι το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο γήπεδο της Τούμπας.
Ο «δικέφαλος του βορρά» επέστρεψε στη Νέα Μεσημβρία το απόγευμα της Τρίτης (01.04) και υπό βροχή, ξεκίνησε την προετοιμασία της για το παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στους διαφαινόμενους πρωταθλητές Ελλάδας.

Πορεία 1000 οπαδών του ΟΦΗ ως το ξενοδοχείο, έκαναν τη νύχτα μέρα!
Ο ΟΦΗ δίνει το ματς της… 35ετίας, υποδεχόμενος τον Asteras AKTOR στο «Γεντί Κουλέ» την Τετάρτη το απόγευμα (17:00). Πρόκειται για τη ρεβάνς του 1-0 υπέρ των Κρητικών στην Τρίπολη, με την ομάδα του Μίλαν Ράσταβατς να καλείται να κεφαλαιοποιήσει το προβάδισμά της και να βρεθεί για πρώτη φορά στον τελικό μετά το 1990.

Μεντιλίμπαρ: «Η ΑΕΚ θέλει να αντιδράσει»
Στη ρεβάνς με την ΑΕΚ αναφέρθηκε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, μιλώντας στην κάμερα της Cosmote TV. Ο Βάσκος τόνισε πως οι «κιτρινόμαυροι» είναι μια ανταγωνιστική ομάδα που θα προσπαθήσει να αντλήσει δύναμη απ’ όπου μπορεί και να βγάλει αντίδραση.
Σημείωσε δε, πως θα προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές, όχι γιατί ο Ολυμπιακός νίκησε με 6-0 στο πρώτο ματς, αλλά γιατί υπήρχαν λίγες ημέρες ξεκούρασης από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.

Αλμέιδα: «Δέχομαι την κριτική - Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα!»
Δηλώσεις ενόψει της ρεβάνς της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, έκανε ο Ματίας Αλμέιδα.
Ο Αργεντινός τεχνικός της Ένωσης τόνισε ότι η ομάδα του θα παλέψει μέχρι τέλους, παίζοντας για την περηφάνια της, ξεκαθάρισε ότι δέχεται την κριτική που του ασκείται, συνεχίζοντας όμως να ονειρεύεται και να δίνει την αγάπη που νιώθει στην ΑΕΚ, ενώ παραδέχθηκε την ανωτερότητα των «ερυθρόλευκων», ξεκαθαρίζοντας ότι το σύνολό του θα παλέψει για να βελτιωθεί να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΚ:

Χωρίς τον Έντερ ο Αστέρας
Την προετοιμασία του για τον αποψινό κομβικό επαναληπτικό Κυπέλλου κόντρα στον ΟΦΗ ολοκλήρωσε ο Αστέρας Τρίπολης (17:00, CS2). Ο πρώτος αγώνας να υπενθυμίσουμε πως είχε ολοκληρωθεί 1-0 υπέρ των Κρητικών, με τους Αρκάδες να θέλουν να κάνουν την ανατροπή και να πάρουν την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό. Ο Σάββας Παντελίδης δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα να αντιμετωπίσει, αφού εκτός είναι ο Έντερ που είναι τιμωρημένος, αλλά και ο Μπιλέ.

Μήνυμα συσπείρωσης από την ΠΑΕ ΑΕΚ: «Όλοι μαζί να κάνουμε την υπέρτατη προσπάθεια»
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό στην OPAP Arena (20:30, CS1) στον επαναληπτικό του 6-0 στο «Γ. Καραϊσκάκης» για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος, με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ να εκδίδει ανακοίνωση ενόψει του ντέρμπι, θέλοντας παράλληλα να συσπειρώσει τον κόσμο της ομάδας για την τελική φάση της σεζόν.
Η Ένωση εφιστά την προσοχή σε όσους παρευρεθούν στο γήπεδο για τη ρεβάνς, ενώ δίνει το σύνθημα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και την επίτευξη «κάθε εφικτού στόχου που έχει απομείνει».

