ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Πορεία 1000 οπαδών του ΟΦΗ ως το ξενοδοχείο, έκαναν τη νύχτα μέρα!
Ο ΟΦΗ δίνει το ματς της… 35ετίας, υποδεχόμενος τον Asteras AKTOR στο «Γεντί Κουλέ» την Τετάρτη το απόγευμα (17:00). Πρόκειται για τη ρεβάνς του 1-0 υπέρ των Κρητικών στην Τρίπολη, με την ομάδα του Μίλαν Ράσταβατς να καλείται να κεφαλαιοποιήσει το προβάδισμά της και να βρεθεί για πρώτη φορά στον τελικό μετά το 1990.

Μεντιλίμπαρ: «Η ΑΕΚ θέλει να αντιδράσει»
Στη ρεβάνς με την ΑΕΚ αναφέρθηκε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, μιλώντας στην κάμερα της Cosmote TV. Ο Βάσκος τόνισε πως οι «κιτρινόμαυροι» είναι μια ανταγωνιστική ομάδα που θα προσπαθήσει να αντλήσει δύναμη απ’ όπου μπορεί και να βγάλει αντίδραση.
Σημείωσε δε, πως θα προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές, όχι γιατί ο Ολυμπιακός νίκησε με 6-0 στο πρώτο ματς, αλλά γιατί υπήρχαν λίγες ημέρες ξεκούρασης από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.

Αλμέιδα: «Δέχομαι την κριτική - Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα!»
Δηλώσεις ενόψει της ρεβάνς της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, έκανε ο Ματίας Αλμέιδα.
Ο Αργεντινός τεχνικός της Ένωσης τόνισε ότι η ομάδα του θα παλέψει μέχρι τέλους, παίζοντας για την περηφάνια της, ξεκαθάρισε ότι δέχεται την κριτική που του ασκείται, συνεχίζοντας όμως να ονειρεύεται και να δίνει την αγάπη που νιώθει στην ΑΕΚ, ενώ παραδέχθηκε την ανωτερότητα των «ερυθρόλευκων», ξεκαθαρίζοντας ότι το σύνολό του θα παλέψει για να βελτιωθεί να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΚ:

Χωρίς τον Έντερ ο Αστέρας
Την προετοιμασία του για τον αποψινό κομβικό επαναληπτικό Κυπέλλου κόντρα στον ΟΦΗ ολοκλήρωσε ο Αστέρας Τρίπολης (17:00, CS2). Ο πρώτος αγώνας να υπενθυμίσουμε πως είχε ολοκληρωθεί 1-0 υπέρ των Κρητικών, με τους Αρκάδες να θέλουν να κάνουν την ανατροπή και να πάρουν την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό. Ο Σάββας Παντελίδης δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα να αντιμετωπίσει, αφού εκτός είναι ο Έντερ που είναι τιμωρημένος, αλλά και ο Μπιλέ.

Μήνυμα συσπείρωσης από την ΠΑΕ ΑΕΚ: «Όλοι μαζί να κάνουμε την υπέρτατη προσπάθεια»
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό στην OPAP Arena (20:30, CS1) στον επαναληπτικό του 6-0 στο «Γ. Καραϊσκάκης» για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος, με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ να εκδίδει ανακοίνωση ενόψει του ντέρμπι, θέλοντας παράλληλα να συσπειρώσει τον κόσμο της ομάδας για την τελική φάση της σεζόν.
Η Ένωση εφιστά την προσοχή σε όσους παρευρεθούν στο γήπεδο για τη ρεβάνς, ενώ δίνει το σύνθημα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και την επίτευξη «κάθε εφικτού στόχου που έχει απομείνει».

Αποχαιρέτησαν με ψηλά το κεφάλι οι Νέοι του Ολυμπιακού
Η προσπάθεια υπεράσπισης της περυσινής επικής κατάκτησης του Youth League ολοκληρώθηκε επί αυστριακού εδάφους για την ομάδα Νέων του Ολυμπιακού.
Οι πιτσιρικάδες του Ρομέν Πιτό πάλεψαν με όλες τους τις δυνάμεις κόντρα στην πανίσχυρη Ζάλτσμπουργκ, αλλά λύγισαν με σκορ 1-0 από την ισχυρή Ζάλτσμπουργκ. Κάπως έτσι, οι περυσινοί Πρωταθλητές Ευρώπης αποχαιρέτησαν με ψηλά το κεφάλι τη διοργάνωση, την οποία και κατέκτησε προ μηνών.

Νέες σειρήνες από το Μεξικό: «Βασικός στόχος της Μοντερέι ο Αλμέιδα»
Σενάριο που συνδέει τον Ματίας Αλμέιδα με τη Μοντερέι αναπτύχθηκε στο Μεξικό.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «WDeportes», το οποίο αναπαράχθηκε έπειτα και από άλλα ΜΜΕ, ο νυν τεχνικός, Μάρτιν Ντεμικέλις είναι υπ’ ατμόν και καταλληλότερος για αντικαταστάτης του θεωρείται ο προπονητής της ΑΕΚ.
Αναφέρεται συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων:

Μπήκαν οι Φρίντεκ και Σίστο στον Άρη, εκτός οι Βέλεθ και Κέρκεζ
Μετά το ρεπό της Δευτέρας, οι παίκτες του Άρη επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις ενόψει του σαββατιάτικου αγώνα με τον ΟΦΗ στο Κλεάνθης Βικελίδης (05/04, 19:30), στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των playoffs (5-8) του πρωταθλήματος.
Στην προπόνηση της Τρίτης (01/04), που ήταν πρωινή και έγινε στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, το πρόγραμμα περιλάμβανε ενεργοποίηση με μπάλα, passing game, rondo game και παιχνίδια σε μικρό χώρο.

Συζήτησε με τον Αλμέιδα ο Ηλιόπουλος
Με ψυχραιμία αντιμετώπισε ο Μάριος Ηλιόπουλος την απρόσμενη (όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι) ήττα της ΑΕΚ από τον ΠΑΟΚ.
Μιλώντας με συνεργάτες του, ο διοικητικός ηγέτης της «Ένωσης» αναγνώρισε ότι άπαντες οφείλουν μια συγγνώμη στον κόσμο και έδωσε μήνυμα ανασύνταξης για τη συνέχεια.
Πέρα απ’ αυτό όμως, συζήτησε και με τον ίδιο τον Ματίας Αλμέιδα μετά τη λήξη του αγώνα στην OPAP Arena.
Βρέθηκε λοιπόν στα αποδυτήρια, ώστε να μιλήσει με τον Αργεντινό τεχνικό και άλλα στελέχη της ομάδας για το τι πήγε στραβά και η ομάδα έχασε ένα παιχνίδι που ήλεγχε απόλυτα.

Επιμένουν οι Πορτογάλοι: «Νέα επαφή της Σπόρτινγκ με Παναθηναϊκό και Βαγιαννίδη!»
Νέα επεισόδια στο … μεταγραφικό σίριαλ του Γιώργου Βαγιαννίδη στην Σπόρτινγκ Λισαβόνας δίνουν στην Πορτογαλία.
Παρά το γεγονός ότι η πορτογαλική Record ανέφερε πως δεν υπήρξε καμία αποστολή ανθρώπων της Σπόρτινγκ στην Αθήνα, ούτε και συζήτηση δια ζώσης με τον Παναθηναϊκό για τον Γιώργο Βαγιαννίδη, η «A Bola» επιμένει στο αρχικό της ρεπορτάζ.

